פורד מוסטנג החדשה עושה צורך בהופעת הבכורה של מסך המהירות

פורד מוסטנג, שרק רק עלה לראשונה במתכת בתערוכת הרכב של דטרויט לשנת 2014, יעלה גם את הופעת הבכורה הגדולה שלה בסרט המהיר של Speed ​​For Speed, 14 במרץ.
בצורך הצפוי ביותר בסרט מהירות, המבוסס על סדרת משחקי הווידיאו האלקטרוניים (EA), פורד מוסטנג יונע על ידי השחקן Breaking Bad Aaron Paul.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

זה יהיה המראה הראשון על המסך של פורד מוסטנג, הדור הבא, מהדור הבא. הגרסה הנוכחית של מכונית השרירים האמריקאית המפורסמת זוכה לעיצוב טרי, מנועים חסכוני דלק חדשים והיא אמורה לפגוע בחופי בריטניה בתחילת 2015.
• צורך במהירות: סקירת יריבים
אומרים שהוא קטן יותר וקרוב יותר ברוחו של פורד מוסטנג המקורי משנת 1964 – מכונית שעשתה את הופעת הבכורה של המסך שלה בקלאסיקה של ג’יימס בונד, גולדפינגר.
הופעת הבכורה שעל המסך מציינת משהו מאבן דרך עבור פורד מוסטנג – IMDB תיארה 3,200 הופעות מצוינות עד היום של המכונית לאורך הקולנוע והטלוויזיה כאחד. למכונית השרירים הפופולרית יש אפילו דף משלה ב- IMDB, שקרא למאמצים של למעלה ממאה תורמים להרכיב את כמות הרשומות העצומה.
צורך בסרט מהירות
Need for Speed ​​הוא סרט אקשן אמריקאי הקרוב לשנת 2014, המבוסס על סדרת משחקי הווידיאו של EA באותו שם. אהרון פול מככב כתפקיד הראשי, וחלקם עשויים להכיר אותו מסדרת הלהיטים Breaking Bad שם שיחק את סוחר הסמים הכריזמטי ג’סי פינקמן.
EA שיתף פעולה עם אולפני Dreamworks ב- Buy כדי ליצור גרסת קולנוע של Need for Speed, אך תסריט מקורי נקבע לסרט כך שהוא לא העתק מדויק של המשחק.
צורך במשחק וידאו מהירות
הסרט מבוסס על צורך במשחק הווידיאו במהירות; סדרת משחקי וידאו מירוצים המשתרעים על מספר תשלומים הכוללים כותרות פופולריות כמו צורך במהירות: יריבים, צורך במהירות: הרבה מבוקשים וצורך במהירות: עולם.
• פורד מוסטנג 2015 שנחשף בדטרויט

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *