היעדר משטרת התנועה מסביר את הירידה בעבירות הנהיגה בבריטניה

המספר הכולל של עבירות הנהיגה שנרשמו בבריטניה חוצה יותר בעשור האחרון, אך דו”ח חדש של הוועדה הנבחרת מציע שזה פחות תנועה שוטרים המסיירים בדרכינו ולא שיפורו בסטנדרטים של נהיגה ברחבי הארץ.
מאז 2004, מספר עבירות המנוע שזוהו צנח מ -4.3 מיליון ל -1.5 בשנת 2014. עם זאת, הממשלה מאמינה שחלק גדול מהסתיו הזה נוגע בפחות שוטרים שתופסים עבריינים. Auto Express מצא בעבר שמספר משטרת התנועה ברחבי אנגליה וויילס נפלו בין 5,327 ל -3,742 בין 2010 ל -2015, כאשר 36 מתוך 42 הכוחות רושמים פחות עובדים.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

הוועדה רואה בכך “דאגה הולכת וגוברת”, במיוחד כאשר מספר ההרוגים בכבישים בבריטניה עולה. בשנת 2014 נהרגו 1,775 בני אדם בכבישים בבריטניה, עלייה של ארבעה אחוזים לעומת השנה הקודמת. הנושא הוא שעבירות נהיגה וכתוצאה מכך נרשמות תמיד הרוגים על ידי הרשויות, בעוד שעבירות לא קטלניות בדרך כלל יכולות להתגלות על ידי המשטרה-במיוחד כאשר יש פחות סיור בכבישים.
• תקציב 2016: חובת דלק קפואה בשנה השישית ברציפות
למעשה, מספר העבירות הגורמות למוות נותר זהות לאורך כל העשור, בעוד עבירות נהיגה של שתייה צנחו בכמעט מחצית מ- 74,055 ל- 37,853 בין 2004 ל -2014.
בדו”ח נכתב: “ככל שמספר משטרת התנועה נפלו, כך גם מספר עבירות התנועה בכבישים. עם זאת, מספר עבירות “גורם למוות”, שתמיד יירשם במקום שהם מתרחשים, לא נפל. זה משמעותי שכן הדבר מצביע על כך שההפחתה בעבירות הכוללות שנרשמו אינה מייצגת ירידה בעבירות שבוצעו בפועל. ”
• מכוניות נטולות נהגים שייבדקו בכבישים בבריטניה
ראש המירוץ של ענייני חוץ, פיט וויליאמס, אמר: “בעוד שסדרי העדיפויות לשיטור הם עניין לכל כוח פרטני, עדויות מצביעות על כך שיש חלק גדול מהציבור שרוצה לראות יותר שוטרים תופסים עבריינים בכבישים שלנו. 60% מאלו שדיברנו איתם עבור דו”ח ה- RAC על Motoring אמרו כי הם מאמינים כי אין מספיק שוטרים, מה שהוביל ליותר נהגים שיסתלקו עם עצמם ומשתמשי דרכים אחרים בסיכון רציני. ”

הוועדה מציעה לממשלה “להתמודד עם מספר העבירות הכולל שבוצעו על ידי נקיטת אמצעים לתמיכה בכוחות המשטרה בשמירה על מספר קציני התנועה המומחים בכבישים.”
האם שמת לב פחות משטרת תנועה בכבישים שבהם אתה גר? ספר לנו בתגובות למטה …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *