קונספט היברידי של בנטלי שנחשף בבייג’ינג

בנטלי אישר כי רכב השטח הקרוב שלו יהיה הדגם הראשון שקיבל מסלול כוח היברידי של פלאגין, החל משנת 2017, לפני שהטכנולוגיה תגלגל על ​​פני הטווח. ולתצוגה מקדימה של הטכנולוגיה הקונספט ההיברידי של בנטלי – המבוסס על סלון המולסאן – ייחשף בתערוכת הרכב של בייג’ינג בהמשך החודש.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

למרות שאין כוח ספציפי, ביצועים או דמויות יעילות למושג החדש, בנטלי הפיל סדרת רמזים. התמונות שסופקו מראות בבירור את מנוע V8 הרגיל של Mulsanne 505 כ”ס 6.75 ליטר V8 מתחת למכסה המנוע-זה מוגבר על ידי מספר לא מוגדר של מנועים חשמליים, אם כי בנטלי טוען שהמערכת ההיברידית הפלאג-אין תציע ותגדיל את הכוח של 25 אחוזים ו- A ירידה בפליטות CO2 של 70 אחוז.
על ידי הכפלת הנתונים הקיימים של מולסאן, זה נותן תפוקת כוח של 631 כ”ס עם פליטות CO2 של 118 גרם/ק”מ בלבד. זה גם יהיה מסוגל לנהוג לפחות 50 ק”מ (31 מיילים) על חשמל בלבד לפני שהמנוע בועט פנימה – ומאפשר אפס פליטות הנוסעות ברחבי העיר ולהסתער על ביצועי הכביש.
כדי לסמן את הקונספט ההיברידי מבחינה ויזואלית ממולסאן הסטנדרטית הוא כולל אלמנטים נחושת כדי להדגיש את “הוורידים החשמליים” של המכונית. מבחוץ ישנם פרטי פנס, מחסני בלמים ותגים כולם סיימו בנחושת, ואילו הפנים כוללים תוספות מחוררות בפורניר, לוח המכשירים ותפירת צולבות בצבע נחושת על המושבים.
יו”ר בנטלי, ד”ר וולפגנג שרייבר, אמר: “אין ספק שטכנולוגיית הפלאגין ההיברידית נכונה לערכיו של בנטלי של יוקרה יוצאת מן הכלל וביצועים ללא מאמץ. שילוב של המנועים הידועים שלנו עם כוח חשמלי מחזק ומשפר את שני העקרונות, ולכן נציג בהדרגה את ההנעה הזו על פני טווח הדגמים שלנו. בסוף העשור, לפחות 90% מהייצור שלנו יהיו זמינים כהיברידית פלאג-אין. “

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *