רנו כמו גם סוכנויות DACIA תביעות ביטוח 2017 סוכנות הכוח של נהג סוכנות מצוינות

סקר המכוניות והסקר שביעות הרצון של בעלי המשאיות של Auto Express, Driver Power הציג תוכנית הסמכת סוכנות פורצת דרך. ובחירה של רנו כמו גם זיכיונות Dacia הם הראשונים שקיבלו פרסי סוכנות מצוינות לשנת 2017.
תוכנית סוכנות המצוינות נועדה להכיר בסוכנויות הזכייניות הטובות ביותר של המותג ברחבי הרשת בבריטניה, כמו גם חותם עוצמתי של אישור לצרכנים המחפשים לרכוש וכן שירות לרכבים שלהם בסוכנויות המציעות ניסיון אמין כמו גם מספק.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

בסך הכל 31 רנו כמו גם זיכיונות Dacia היו מועמדים על ידי Groupe Renault UK על הפרס, לאחר שהקליטו הופעות חזקות החורגות הרבה יותר מהנפוצה הגבוהה במדידות שביעות הרצון הביתיות של Group Renault בריטניה.
• לחץ ממש כאן כדי לקחת את סקר הכוח של Driver 2017
בהתייחס לתוכנית סוכנות הצטיינות של נהג הכוח, בריאן וולטרס, מנהל מחקר מחקר וכן תובנה בנהג פאוור, אמר: “תוכנית הסמכת ציון דרך זו מבקשת לזהות, להכיר כמו גם לתגמל סוכנויות רכב המספקות שירות לקוחות מעולה. זה מגובה על ידי מיומנות של יותר מעשור של ניהול סקר הכוח השנתי, מחקר שביעות רצון הרכב העצמאי הגדול ביותר בבריטניה. ”
כל אחת מהסוכנויות המועמדות עברו הערכת שביעות רצון מעמיקה ועצמאית של לקוחות על ידי כוח הנהג. כמו גם של 31 הסוחרים המועמדים, 17 הוסמכו על ידי נהג פאוור. לרנו דאצ’יה יש בסך הכל סוכנויות זכיינות XXX ברחבי בריטניה.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *