טויוטה פריוס החדשה תיזכר בבריטניה על בלם חניית מכוניות לקוי

הוכרז עוד טויוטה זיכרון, אולם זה לא קשור לכריות אוויר כמו גם לבעיות בניהול פריקה. 340,000 דוגמאות לטויוטה פריוס החדשה זקוקים לתיקון כדי להבטיח כי בלם החניה לרכב לא יכול בסופו של דבר לא היה ניתן להפעלה כאשר הרכב אינו נמצא ב’פארק ‘.
• רכבים היברידיים הטובים ביותר לרכישה כעת
טויוטה מצהירה כי יזכרו כ- 17,000 פריסים אירופיים, עם 4,633 מתוכם בבריטניה. זה משפיע על עיצובים שהופקו בין אוגוסט 2015 כמו גם באוקטובר 2016.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

בהצהרה הרשמית של טויוטה נכתב כי “קיימת אפשרות כי בלם החניה לרכב על המכוניות הכלולות בזכרון עשוי בסופו של דבר לא היה פעיל. אם הנהג משאיר את המכונית עם ההילוכים בכל סוג של תפאורה מלבד ‘פארק’ בזמן שההצתה משתנה, יש סכנה שהמכונית עלולה להתגלגל “.
החטיבה בבריטניה של המותג היפני מצהירה כי היא “לא הייתה מודעת לכל סוג של דיווחים על קריסות, פציעות או הרוגים הנוגעים לנושא זה”.
התיקון כולל הוספת קליפים לראש כיסויי אבק הטלוויזיה בכבל הבלם כדי להימנע מטלוויזיה בכבלים. כמו תמיד, לבעלים ייצרו קשר בשבועות הקרובים על ידי פרסום או טלפון, כמו כן, מומלץ מתי להביא את רכבם לסוחר הטויוטה הקרוב ביותר שלהם.
טויוטה נקלעה בעבר לסאגת כרית האוויר של טאקאטה, שרק לאחרונה נפתרה לאחר הבעיות הנוגעות לאור עוד בשנת 2008. למרבה המזל, זיכרון זה אינו נמצא בשום מקום באותה מידה או חומרה בדיוק.
גלה בדיוק כיצד לבדוק אם הרכב שלך נתון כאן לזכר …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *