‘זה תור זהב למכוניות ומשאיות מנוצלות שהם ממש כמו חדשים’

אזהרה! פרסי המכוניות והמשאית של השנה השנתית שלנו עשויה לגרום לך לרצות לבזבז כסף – זה בהחלט עושה עבורי. פרסים אלה הם לא רק בין הדברים המהנים ביותר לשפוט, אולם ההבנה של אילו מכוניות ומשאיות מדהימות מוצעות כעת לשבריר מהעלות המקורית שלהם יכולה גם להכניס שקע רציני במאזן הבנק שלך.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

זה תמיד הפחתים הגדולים ביותר שמספקים את הפיתוי הגדול ביותר-כמו Audi R8 עבור פחות מ -35,000 ליש”ט, וולוו S90 תמורת 18,000 ליש”ט או, החביב האישי שלי, מרצדס S-S-S-feer בעלות של חדש ניסאן קאשקאי.

מכוניות ומשאיות מנוצלות ביותר לקנות עכשיו

מכוניות ומשאית השנה המנוצלות הכלליות שלנו הן הזולות יותר – עם זאת לא פחות מיומנות – סיטרואן C3 Aircross, מכוניות ומשאית שאני מבין היטב מכיוון שיש יושב על שביל הגישה שלי כרגע. משק הבית של פאולר חי עם סיטרואן המגניב כבר 18 חודשים עד כה, כמו גם זה יהיה מכוניות ומשאית קשות שיחליפו כאשר היא חוזרת לעסקי הליסינג בתחילת השנה הבאה. עם זאת זה יעשה קנייה מנוצלת לפיצוח עבור מישהו, עם מבטים שעדיין עדכניים, כמו גם דגש על נוחות שמתאימה לתחבורה ביתית.
אנו נמצאים בעידן הזהב למכוניות ומשאיות מנוצלות ברגע זה. הרוכשים קוצרים את היתרונות של שיפורים באיכות, טק, יעילות כמו גם אבטחה בעיצובים חדשים בשנים האחרונות, כמו גם מכוניות ומשאיות אלה מסננים לחלל השני.
אבל שוק המכוניות והמשאיות נמצא במקום מוזר. כפי שדיווחנו בעבר, קבלת עיצוב חדש היא מסובכת, עם מחסור במחסן בכל רחבי הלוח בגלל המחסור במוליכים למחצה ברחבי העולם – כמו גם זה לא הרבה יותר קל בשוק המשמש. כאשר פחות מכוניות ומשאיות חדשות נמכרות, הזרימה הרגילה של מחליקים חלקית למגזר היד השני פשוט לא נמצאת שם. כמו כן, זה עומד בבעיות מבעיות מגיפות בשנה האחרונה בערך, כאשר מכירות מכוניות חדשות היטב בשנה שעברה-שוב, כלומר פחות חפירות חלקיות שמגיעות עבור קונים מנוצלים.
זה אומר שאולי תצטרך לעבוד קצת יותר קשה כדי לגלות את מכונית החלומות הזו, עם זאת הם עדיין שם בחוץ, עם הצעות להיעשות.

בדוק את המכוניות והמשאיות הטובות ביותר כדי לקנות עכשיו …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *