“האם מפיקים מספקים עסקאות לשנה החדשה הבלתי ניתנת לביצוע? Nope ”

אנו נכנסים לרגעים האחרונים של משחק המכירות החדש של מכוניות 2019. אולם השופט-אגודת היצרנים והסוחרים המוטוריים (SMMT)-טרם פוצץ את שריקתו הסופית לפני שאישר את ציון סוף השנה. למרבה הצער ולצורך, סביר להניח שזה יהיה אבוד 2019, 2018 זכה.
שים דרך אחרת אנו מסתכלים על ירידה ברישומי רכב משנה לשנה. זה רע עבור חברות ייצור/סחר מנועי ועובדים; זיהום אוויר מקומי (מכוניות חדשות יותר נקיות בדרך כלל); HM Treasury, שקבולי המע”מ שלו יהיו למטה; ואתה, הנהג, שאולי רכשת מכונית חדשה השנה – אם רק התעשייה הייתה מקשה יותר למכור לך אחת.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

• עסקאות רכב חדשות הטובות ביותר
ביום שישי השחור, מכרי רחוב רחוב רבים חטפו מעי כדי לשכנע את הצרכנים לקנות, עם הנחות עד 40 ו -50 אחוזים. לכל הפחות, מדוע המכירות והשיווק באנשי יצרני רכב וסוכנויות שסבלו מכירות מדוכאות צעקו בקול רם מאוד על ההנחות הענקיות שיהיו להם להציע אם הם ירדמו את התרכובות שלהם של כלי רכב חדשים שלא נמכרו?
אוקיי, עסקאות למחצה אינן אפשריות בעסק הזה. אבל שתי מכוניות חדשות למחיר של אחת (דגם יוקרתי פלוס אמצע התחתון של טווח ההפעלה) ניתנות לביצוע-אך לעיתים רחוקות, אם בכלל, הניתנות לנהג המחפש מציאה כמו הורה, שבאמת יעריך מכונית אחרת (בחינם) כמתנה עבור בן זוג, ילד או בת.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *