רנו קפטור מקבלת רמת חיתוך ראשונה חדשה

קרוסאובר רנו של רנו הוא העיצוב השני הנמכר ביותר בהרכב המותג הצרפתי, כמו גם עיצוב ‘חתימה’ מהשורה הראשונה של המותג. טווח, מתגאה בערכה נוספת כמו גם כמה שינויים חיצוניים על פני הדגמים הקיימים.
הקצוות העליונה של הקרוסאובר הבולטת מוסיפה סגסוגות 17 אינץ ‘, שפע של פירוט כרום כמו גם גימור צבע דו-גוני. שישה צבעים זמינים, כאשר הצבע האדום הלהבה הייחודי הופך את הציון.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

• הקרוסאוברים הטובים ביותר בשוק
בתוך עיצוב החתימה יש ריפוד עור חלק, מחצלות בלעדיות כמו גם אדני דלתות כמו גם כמה פירוט מקודד צבע בקונסולה המרכזית כמו גם על פתחי אוורור. רנו סיפקה גם לעיצוב החדש קצת טק נוסף בפנים.
7

מערכת Infotainment של מסך המגע שבעה אינץ ‘כוללת כעת קישוריות USB כמו גם סטריאו מדובר עם צליל תלת מימד. מצלמת חניה רכב אחורית מציגה בדגם זה, כמו גם חיישני חניה לרכב אחורי.
בנוסף, ‘Grip Xtend’ של רנו נפוצה-מערכת בקרת משיכה המסייעת על משטחים קשוחים, ומעניקה להנעה קדמית של Captur יכולת שטח מסוימת.
ניתן להזמין כעת, חתימת Captur מוצעת למגוון המנועים הנפוץ. המחירים מתחילים ב -17,495 ליש”ט עבור בנזין TCE 90 של טורבו 0.9 ליטר, העולה ל -19,695 ליש”ט עבור TCE אוטומטי בלבד 120. DCI 90 דיזל מתחיל ב 18,895 ליש”ט.
האם היית בוחר קפטור רנו על יריבי הקרוסאובר הקומפקטיים שלו? בואו נבין בתגובות למטה …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *