מרכזי Vauxhall van פתוחים לשירות

ווקסהול חשפה את השקתם של 65 מרכזי שירות מומחים ואן ברחבי הארץ. זה מציין כי החברה בבריטניה עוקבת אחר ההובלה של יצרנים כמו פורד, רנו ופולקסווגן על ידי שימוש במרכזי מכירות ושירותים מסחריים ייעודיים לרכב שנוצרו לשימוש על ידי אנשי מקצוע.
למרכזי השירות הייעודיים של VAN יהיה טווח ה- Vauxhall Van המלא זמין לכונני מבחן, כך שרוכשים יכולים לקבל חוויה ממקור ראשון של Vivaro הבינוני, Movano Van גדול ושילוב חדש. צוות המכירות יעמוד גם להציע שירות לקוחות המותאם למשתמשי שירות, אשר חייבים לשפר את החוויה מקבלת.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

• מדיניות המס של ואן טן הסבירה
מרכזי ואן גם מטרים להציע רמה חדשה של שירות Aftersales. טכנאי ווקסהול יתאימו לחלקים מקוריים של ווקסהול המכוסים באחריות של 12 חודשים, והמרכזים יפעילו מדיניות תמחור רחבה בבריטניה, כך שאין שונות בעלות בין מרכזי ואן. תכונות נוחות נוספות הזמינות כוללות טיפה ואיסוף של לילה ושירות של 90 דקות עבור אנשים בשירות בלוח הזמנים הדוק. גם הזמנת שירות מקוון תשמש 24 שעות ביממה. ואם טנדר של לקוחות יוצא מהכביש לתקופה ממושכת, אדיבות מכוניות יהיו זמינות.
תהליך הבחירה עבור 65 אתרי LCV היה די קפדני, שכן מיקומים מורשים צריכים להיות מסוגלים לעמוד בדרישות השירות שהוזכרו כדי להעפיל כמרכז ואן.
מנהל ה- LCV של Vauxhall, דרק ווילסון, הדגיש את הערך של מרכזי השירות החדש של ואן. “שינוי זה מדגים את המחויבות שלנו לדאוג לצרכים של לקוחות ה- LCV שלנו, על ידי מתן רמת שירות שתואמת את מגוון המוצרים המרשים שלנו,” אמר. “תוכנית זו מביאה חווית לקוח מובילה בתעשייה ללקוחות Vauxhall LCV, עם כיסוי גיאוגרפי מפורט ברחבי בריטניה. הרשת הארצית שלנו של אנשי טנדר תספק את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של מיומנויות וכשירות, תוך סיוע גם לאנשים בשירות לחסוך זמן וכסף. ”
האם טנדר חשמלי יתאים לעסק שלך? עיין ברשימת הטנדרים החשמליים הטובים ביותר למכירה …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *