“מכוניות קטנות יישארו רבי מכר לשנים הבאות”

חרדות בגלל סיפורים אחרונים של רכבים קטנים במחיר ברכה שנהרגים? אין צורך. אלה הם הרכב היחידים בטרי המפעל שהרבה צרכנים יכולים להרשות לעצמם; כתוצאה מכך הם כאן כדי להישאר.
נכון, מכוניות עירוניות צנועות כאלה הופכות להיות יקרות יותר לבנות בעולם החדש האמיץ הזה, בו הנחיות אקולוגיות תובעניות יותר ויותר. אבל היצרנים יודעים שמדובר במוצרים המאפשרים לנהגים רגל בסולם הקנייה החדשה. הרכב הקטן, בן ארבעה מושבים, הוא למותג את מה שדירת המיטה אחת או הסטודיו היא לתעשיית בניית הבית.

מכירות רכב חדשות בבריטניה עלה 27.5% בינואר 2022

מבין 10 הרכב הנמכר ביותר בבריטניה בשנה שעברה, מחציתם-כולל פיאסטה מספר אחד שנמכרים-היו קטנים (פחות מ -4.2 מ ‘), מגלה החברה של יצרני המנועים והסוחרים. 50 האחוזים הנותרים ישבו בשטח קטן-בינוני. שום מכוניות בינוניות או רכב גדול-עמודי לא הפכו את זה לטופ 10. זה מוכיח שכאשר זה נוגע לקונים בעולם האמיתי המתגוררים בבריטניה ומסוגלים כלכלית לחתום על הקו המנוקד למכוניות חדשות, קטן הוא מדהים ובמחיר סביר, ואילו ביג מכוער, לפחות מבחינת מחיר והשגה.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

באירופה כולה, התיאבון לרכב קטן גדול עוד יותר. דמויות מ- Jato Dynamics חושפות את הרוב המכריע של הרכב של 20 המובילים שהתקבלו על פני 27 מדינות אירופיות בשנת 2019 היו אותם דגמים קטנים, שללא ספק פגעו במקום. הם נקנים בעיקר במסווה של 100 אחוז באנזין, כך שאם אתה מנסה למצוא את הרכב החדש הפופולרי ביותר בפינת העולם שלנו, אל תסתכל בנוסף מאשר הסופרמיני שעובר ללא עופרת.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *