סובארו יכולה להפיל תיבות הילוכים ידניות בהצעה לבניית הרכב הבטוח ביותר בעולם

סובארו עשויה לשלול תיבות הילוכים ידניות לטובת ה- CVT הליניאריטרוני שלה בגלל תאימות תיבת ההילוכים האוטומטית עם מערכות בטיחות ראייה.
טכנולוגיית הראייה של סובארו, שמשתמשת כיום במצלמות סטריאו כדי להפעיל את ה- AEB שלה, אזהרת יציאה מסלול וטכנולוגיות בקרת שיוט, תועבר לבסיס רמות האוטומציה ההולכות וגוברות בעתיד. אך מובן שאין שום תוכניות להנדס אותו ליישומי תיבות הילוכים ידניות שכן המשרד מתבונן בתואר ‘המכונית הבטוחה ביותר בעולם’.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• בדוק את כוכב ז’נבה של סובארו: קונספט Viziv Tourer
אם דיבר בתערוכת הרכב של ז’נבה, אמר סובארו בריטניה, כריס גרהאם: “אני לא בטוח אם זה תואם בכלל לתיבת הילוכים ידנית. בהחלט אין שמועות ששמענו שהמדריך ימשיך, או שמראה הראייה יוצע עם מדריך.
“הבטן שלי אומרת לי שזו תהיה ראייה עם ליניארי -טרון מתמשך וטווח ארוך. הם רוצים לגנוב את המעטפת של הרכב הבטוח ביותר בעולם. אני חושב שאם הם עושים את זה, הם אומרים ‘הנה מדריך בלי ראייה’, הם פשוט יהרסו את המסר הזה.
“דיברנו שנים רבות על [הבטיחות שניתנה על ידי] מנועי בוקסר ועל כונן גלגלים סימטרי. אנו מדברים כעת על בטיחות שלא רק על ידי השלדה, אלא על ידי ראייה, מתאגרף והנעה סימטרית של כל הגלגלים.
“כל הדברים האלה מחזקים את הודעת הבטיחות. הודעת הבטיחות היא שהדבר שסובארו ירצה להתקדם. ”
זה יכול לחול גם על הדור הבא שאינו מאושר של WRX STI. גרהאם אמר: “בשבילי STI צריך להיות מדריך במסווה שהוא היום, אולם אם אתה מסתכל על BMWs [אוטומטית בלבד] מסדרת MW, אני לא חושב שזה הסוף והייתי מאוד נרגש אם היה להם סגן בנזין היברידי. זה יהיה פנומנלי מבחינת ההאצה שלו. ”
האם אתה חושב שהבטיחות יכולה להפוך לחוזק הליבה של סובארו? ספר לנו את דעותיך בתגובות …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *