Uncategorized

המהדורה החדשה של פורשה פנאמרה פלטינה שהוצגה מ- 83,510 ליש”ט

, פורשה פאנאמרה התגוררה במקצת בצל הטייקן אי פעם מכיוון שה- EV הושק. עם זאת, המותג מעוניין להחזיר כמה נקודות פופולריות מסוימות עבור הסלון הישן שלו עם גרסה מהדורה מיוחדת חדשה זו, הנקראת מהדורת הפלטינה.
כמו כן, הקונים יכולים להיות בעלי הפאנאמה המהדורה המיוחדת כאחוזה, כמו גם אחת ממגרשי ההפעלה המוצעים היא מערך ה- PHEV של ה- E-Hybrid. העלויות מתחילות מ- 83,510 ליש”ט עבור גרסת ה- V6 הזולה ביותר.

אאודי RS 6 Avant vs Porsche Panamera Sport Turismo

שדרוגים מעל הפנאמרה הבסיסית כוללים גלגלי סגסוגת חדשים בגודל 21 אינץ ‘, פנסי LED של מטריקס, גג שמש פנורמי, הצעות פליטה שחורות כמו גם גימור בצבע פלטינה לפגושים כמו גם לתגים. כמו כן יש לו זכוכית פרטיות כמו גם קבוצה מובחנת של אורות זנב.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

הטכנולוגיה כוללת מתלי אוויר אדפטיביים, מראות דלתות עמעום אוטומטי, חניית רכב עוזרת במצלמת וידיאו היפוך כמו גם במערכת רעש בסראת Bose. כמו כן, עיצובים היברידיים מקבלים מטען על סיפון 7.2kW.
7

בפנים יש כמה תוספות רבות יותר, כמו הגה ספורט חדש, מושבים אחוריים מחוממים כמו גם מושבים קדמיים מתכווננים חשמליים עם פונקציית זיכרון. גם החיתוכים בלוח המחוונים כמו גם כרטיסי הדלת הוחלפו להחלפות אלומיניום מוברשות.
מהדורת Panamera 4 Platinum הזולה ביותר מופעלת על ידי מנוע בנזין V6 בנפח 2.9 ליטר, המקים 325 כ”ס כמו גם מומנט של 450 ננומטר. הכוח עובר לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבת הילוכים אוטומטית עם שמונה הילוכים, כמו גם פורשה קובע שהוא יכול לקבל מ- 0–62 קמ”ש תוך 5.3 שניות.
העיצוב E-Hybrid כולל את אותו V6 בנפח 2.9 ליטר בדיוק, אם כי הוא נתמך על ידי מנוע חשמלי כמו גם חבילת סוללה של 17.9 קילוואט, המגדילה את הכוח כמו גם מומנט ל -456 כ”ס כמו גם 700nm בהתאמה. ה- PHEV Powertrain מוריד את זמן 0–62 קמ”ש של המכונית ל -4.4 שניות.
פורשה קובע כי Panamera 4 E-Hybrid יכול לכסות ל -35 מיילים על כוח חשמלי בלבד, עד 85 קמ”ש. התמיכה החשמלית מיטיבה גם כן בחסכון הדלק של המכונית, עם נתון מצב מוצהר ביותר של 142.2MPG.
עכשיו לחץ ממש כאן לצורך ההערכה הנרחבת שלנו של Porsche Panamera …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *