רנו טרפיץ ‘החדשה במכירה קיץ זה

רנו באמת מקווה שגרסה חדשה של רנו טראפיק ואן תסייע להם לשמור על אחיזתם החזקה בשירות השירות. 1.6 מיליון יחידות מהוואן היוצא כבר הוצעו לאורך כל ההיסטוריה שלה בת 34 שנה, כמו גם טרפיק חדש זה הוא חלק מהתכנית של רנו לרענן את זהות המותג שלה.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

• ווקסהול Vivaro Vivaro חדש ובנוי בריטניה במכירה בקיץ הקרוב
הדור השלישי החדש רנו טרפיץ ‘חולק פלטפורמה עם הוווקסול ויברו החדש הקרוב וכן שואף לספק ללקוחות השירות טנדר פונקציונאלי בגודל בינוני. הווקסהול ויברו הציע 44,000 יחידות בשנת 2013, אולם מכוניות האחיות הטראפיות שלה בדרך כלל מפגרת מעט מאחור.
עיצוב טרפי מעודכן של רנו
סגנון חדש וחזק כמו גם טכנולוגיה מעודכנת, המוגברת על ידי המומחיות של רנו בפורמולה 1, עשויים לספק לרנו -טרפיק יתרון נחוץ בתחום הוואן.
העיצוב החדש עדיין לא נחשף במתכת, אולם רישומי תצוגה מקדימה מראים שיש לו הרבה יותר קיום מאשר רנו הטרפיץ ‘הישנה יותר. פנסים רזים יותר, סורג נועז יותר כמו גם חזית מעוגלת בהחלט מספקים לו צורה חלקית יותר.
• הטנדר הטוב ביותר להגיע בשנת 2014
קיהון יונג, המעצב החדש של רנו -טרפיק אמר: “הקווים שלה מגלמים את זהות המותג החדשה של רנו. המטרה שלי הייתה להשיג עמדה דינאמית ואסרטיבית מבלי להקריב את החוסן או הלקוחות ידידותיים למשתמש מצפים מהוואן שלהם. ”
לא הרבה אחר נחשף לגבי רנו טרפיץ ‘החדשה. אם זה דומה לטווח הנוכחי הרבה מודל בסיסי, ככל הנראה יהיה לו מנוע דיזל דו-ליטר של ארבעה צילינדרים בבסיס הטווח. בנוסף, רנו-טרפיץ ‘היוצא כוללת תיבת הילוכים עם שישה הילוכים, קישוריות Bluetooth/USB, גלגלים בגודל 16 אינץ’ כמו גם מתחילים מכמעט 15,000 ליש”ט.
• סקירה חדשה של פורד טרנזיט ואן • ואן ווקסהול ויברו חדש, שנבנה בריטניה, שנמצא במכירה בקיץ הקרוב בקיץ הקרוב

• הטנדר הטוב ביותר להגיע בשנת 2014

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *