Uncategorized

הכוח נהג: Lexus GS הוא המכוניות והמשאית המנוצלת של בריטניה בבריטניה

, Lexus GS נבחרת למכוניות ומשאית היד השנייה הטובות ביותר שיש להן בבעלותם בסקר המנועים והמשאיות המנוצלות על ידי נהג 2021. סלון הפרימיום נעשה בצורה מעוררת הערכה בכל הקטגוריות, עם ציונים מצוינים במיוחד לאמינותו, פיתוח איכות, מדרגות כוח, טיול איכותי כמו גם חימום/מיזוג אוויר.
שנית, כמו גם מיקומים שלישיים במכוניות המנוצלות ובדירוג המשאיות, הלכו לסדרות סקודה כמו גם סדרות BMW 3 בהתאמה, ואילו לקסוס לקח את הכתר הכללי במערך המותגים. יחד עם ה- GS בעשרת המובילים היו שלושה עיצובים נוספים של היצרן היפני – ה- RX MK3, CT כמו גם RX MK4, שלקחו מיקומים רביעיים, שישים כמו גם שביעי בהתאמה.

קח את סקר הכוח של הנהג כמו גם שאתה עשוי לזכות ב 100 פאונד

כמו כן, מותגים אירופיים ראו הופעות חזקות, עם רנו, סקודה, ב.מ.וו, כמו גם מכוניות נחיתה ומשאיות של פורשה באזורים המובילים לשיעורים שונים, ואילו ניצחונות סיווג הושלמו באופן דומה.
מהו כוח נהג?
סקר המכוניות והמשאיות המשתמשות במכוניות ושימוש במכוניות נעשה שימוש בהרבה יותר מ -30,000 נשאלים מרחבי בריטניה מדרגים את המכוניות והמשאיות המנוצלות שלהם על פני 35 קריטריונים, כולל ביצועים, נוחות, כלכלה, פיתוח איכות, אינפוטינציה, קישוריות וכן תכונות אבטחה. כמו כן נשפטו אמינות, עם דירוג נפרד המבוסס על מספר התקלות שדווחו.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

עבור כל מכוניות ומשאיות חדשות המוצעות בבריטניה, כארבע ידיים של שינוי עיצובים, מה שמעיד בדיוק עד כמה חשובים התוצאות של בריטניה המון מכוניות משמשות וסקר משאיות לקונים, ואילו יצרנים יכולים גם לגלות מהנתונים.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *