ראשית Opel Vivaro-E מימן ואן נכנס לשירות בגרמניה

המקביל האירופי של ווקסהול, אופל, הפך למפיק הראשון שמייצר ומכר טנדר תאי דלק מימן לשימוש מסחרי. המימן Vivaro-e מצטרף למקבילה המופעלת על ידי הסוללה ויגיע לבריטניה בתחילת 2023.
הדוגמה הראשונה למימן Vivaro-E תתחיל בשירות עם יצרנית מכשירים ביתית, מייל, באזור ריין-מיין בגרמניה. המכונית תבצע “שירות שדה יומי” בשוק המקומי של החברה.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

המקבילה להנעה ימנית של ווקסהול אינה אמורה להגיע לבריטניה לפני תחילת 2023. מותג לוטון הוא “באופן פעיל ללקוחות החברה בבריטניה כעת” בנוגע לטנדר של תאי הדלק.

הטנדרים החשמליים הטובים ביותר 2022

“המימן החדש של Vivaro-E עומד בצורה מושלמת בדרישות של לקוחות הצי”, טען ראש הפיתוח של אופל, מרקוס לוט. “טנדר המימן הוא השירות האידיאלי לנהיגה במרחקים ארוכים עם פליטת אפס בשימוש כמו גם להובלת עומסים גדולים יותר מבלי לאבד זמן תוך טעינה של הסוללות.”
המכונית החשמלית המסחרית המסחרית החדשה של ווקסהול (FCEV) מבוססת על אותה פלטפורמה כמו הסוללה החשמלית Vivaro-e, והיא משתמשת באותו מנוע חשמלי רכוב קדמי, המדורגת במהירות 134 כ”ס ב- Vivaro E אך לא מאושרת במימן זה גִרְסָה אַחֶרֶת. עם זאת, במקום סוללת הרצפה הגדולה הגדולה נמצאת יחידה קטנה יותר של 10.5 קוט”ש המותקנת מתחת למושבים הקדמיים, הנטענת ברציפות על ידי תא דלק של 45 קילוואט.
תא הדלק מוזן על ידי שלושה מיכלי מימן של 700 בר שניתן למלא מחדש תוך שלוש דקות בתחנת תדלוק מימן. ווקסהול טוען טווח מקסימלי של 249 מיילים, ומגלה את 205 המיילים שנטען על ידי גרסת הסוללה הגדולה ביותר של 75 קוט”ש של ה- Vivaro-E.
מימן Vivaro-E יגיע גם עם תמיכה בתוסף, כך יכול לרוץ באמצעות כוח סוללה בלבד לטווח מקסימלי של 31 מיילים.
אולי הרבה יותר חשוב למשתמשים, האריזה של מסלול ההינע של המימן אינה משנה את יכולת הנשיאה של הטנדר – נפח המטען של 6.1 מ”ר הוא ברמה עם גרסאות דיזל וסוללה -חשמליות של Vivaro. עומס מקסימאלי עומד על 1,000 ק”ג.
“אנו כבר בקשר עם מפעילי הצי בבריטניה שרוצים לעבור את הקילומטר הנוסף לקיימות ואנחנו מצפים להביא בקרוב את Vivaro-E מימן לבריטניה,” אמר פול ווילקוקס, מנכ”ל בווקסהול.

קרא הרבה יותר על הסיבה לכך שהווקסהול Vivaro-e הוא הטנדר החשמלי שלנו של 2021 השנה …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *