‘היצרנים בונים מכוניות שפותחו כדי להימשך, וזה פוגע בהם’

כל כך מעוצב, בנוי בצורה מבריקה, מכובד בצורה מרשימה ועקשנות ארוכות עקשן הם רבים מהרכבים שנעשו בעשור האחרון בערך, שהבעלים הולכים וגדלים יותר ויותר לא מוכנים לנתק אותם – אפילו כאשר המנועים שלהם מפרים 100,000 מיילים.
הפתגם הישן הולך ‘הם לא עושים אותם כמו פעם’, וזה נכון. עובדה היא, בשנות האלפיים- 20010 הם בנו אותם טוב יותר ממה שהיה פעם.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

• מכירות מכוניות חדשות 2019
עבור הנהג החטוב במזומן עם שירות התמוטטות/התאוששות בשיחה, בתוספת קרן מגירה לתיקונים בלתי צפויים וחרטי מוט, מכוניות מזדקנות נהדרות. אלה שמוכנים להשלים עם אי הוודאות והסיכונים יודעים כי המכונית הישנה הצנועה הטובה ביותר יכולה להיות בבעלות ולרוץ תמורת מעט כסף מגוחך.
אבל זו חרב פיפיות וכאב ראש גדול-ומחמיר-עבור יצרני רכב, שחלקם כבר לא רווחיים. הם צריכים נואשות למכור נפחים הולכים וגדלים של מכוניות בטריות מפעל-ולא רק כמה חלקי חילוף כדי לשמור על בנג’רים ישנים שיחבבו-פשוט כדי לשרוד, לפני שהם משקיעים מחדש את הרווחים שלהם למוצרים, קווי ייצור ואנשי צוות.
נתונים עדכניים של הדקה שרק חשפתי מציעים הוכחות ברורות לכך שהרכבים לא נמשכים רק יותר עכשיו, אלא גם נשארים בדרך הרבה יותר שנים מהצפוי.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *