Uncategorized

“להונדה אין טופר בכיתה – האם הטווח החדש שלה יכול לשנות את זה?”

של כל יצרני הרכב בתערוכת הרכב של פריז השבוע, יש אחד שעומד להיות עסוק בצורה יוצאת דופן – הונדה.
אחרי מה שנראה כמו שנים של חוסר פעילות, הענק היפני (והיצרנית הבריטית) הולך על זה פטיש ומלקחיים עם שני דגמים חדשים לגמרי שהוצגו בתצוגה מקדימה של פריז על ידי ה- HR-V והג’אז, מתיחות פנים לטווחי Civic ו- CR-V, והסוג האזרחי החדש המיוחל הונדה סיוויק ר ‘ר’
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

רוב הדברים האלה יופיעו בשנה הבאה, בדיוק כמו שהמותג מחזיר את חזרו למסלולי המירוץ של פורמולה אחת עם מקלארן. ויש גם את העניין של ה- NSX החדש שנמצא באופק.
זה היה 2014 קשה עד כה עבור הונדה-500 משרות הלכו במפעל סווינדון שלה (שפועל בערך מחצית הקיבול מה עדיין שוק רכב חדש ומשגשג.
עם זאת, למרות היעדר הדגמים החדשים למכירה, הסוחרים של הונדה ממשיכים להרשים. המקום השני בסקר סוחר הכוח הנהג שלנו הוא תוצאה יוצאת דופן, אך האתגר תמיד יהיה לשמור על הקונבנציונאלי של השירות שכל כך מרשים את הבעלים ברגע שהדברים יתחילו להיות עסוקים יותר.
באשר למוצר, הונדה לא הייתה טופ כיתה זמן מה, אז האם נוכל להחזיק תקווה רבה ליבול המכוניות החדש? זו תמיד הייתה חברה עם הנדסה בלב שלה – חדשות נהדרות עבור ה- Type R החדש, שיש לה את המפרט לגרום לנו לרוק עוד לפני שנסענו אותה.
מצוינות הנדסית מצביעה גם על אישורי אקולוגיים חזקים, אך ישנם תחומים שבהם הונדה נפלה מאחורי התקופות-בעיקר טק ברכב ואיכות פנים. במעלה המשחק שם והדברים יהיו מרגשים מאוד. אני מקווה שזה יקבל את זה אידיאלי – זה יהיה נהדר להחזיר את הונדה לשיר (ולנצח בפורמולה 1) בשנת 2015.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *