רכב שטח גדול עבור פיג’ו, אולם אין הרבה יותר ממירים

מנהל פיג’ו מקסים פיקאט אימת כי העסק בודק עיצוב רכב שטח גדול להצטרף לשנת 2008 וכן 3008 דגמים, עם סטיילינג מושפע ממכוניות הרעיון קוורץ ומשאית שנחשפה בתערוכת הרכב של פריז.
“2008 כמו גם 3008 מצליחים לנו טוב,” הוא אמר, “אז כן, אנחנו בודקים רכב שטח ענק – שוק שבעת המושבים מעניין ביותר.”
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

• פיג’ו קוורץ בתערוכת הרכב של פריז
עם זאת, זה לא יהיה כל צמיחה עבור טווח פיג’ו, שיוחלף כחלק מתוכניות ‘חזרה למירוץ’ של PSA. פיקאט אמר לנו: “807 [MPV הגדול] לא יתחדשו, ואילו גם עיצובי ה- CC לא יתחדשו.”
מנהל ה- PSA קרלוס טווארס אמר לנו בעבר כי סביר להניח כי לא יוחלף את קופה RCZ, כאשר פיג’ו מתרכז בגרסאות מסוגננות של דגמי הזרם המרכזי. גרסת GT של ה- 308 תופיע השנה, ואילו 308 GTI צפוי בשנה הבאה.
רכב השטח הגדול החדש צפוי להיות מכוון לרוב לשוק הסיני המתפתח של פיג’ו לפני שהוא יספק להנהן לאירופה. כמו גם רעיון קוורץ ישפיע לא רק על דגם חדש זה, אולם החלפת ה- 3008.
מנהל הסגנון החיצוני של פיג’ו פייר- פול מתאי אמר לנו: “תראה היבטים מהקוורץ מקדימה כמו גם את הגב ברכבי השטח החדשים שלנו, בדיוק כמו שהרעיון של Exalt הראה מה נעשה עם ה- 508.”
סגנון ה- iCockpit משנת 208 כמו גם 308, עם ההגה הקטן שלו, מכשירים מוגדרים גבוהים כמו גם ממשק מסך מגע, יגלה גם את השיטה שלו לטווח השטח העתידי של פיג’ו, אם כי פיקאט אמר לנו שלא כולם אוהבים את הפריסה ו “חלק מהלקוחות לא מקבלים בגלל ה- ICOCKPIT – אני בטוח שזה קיים. עם זאת אנשים שמקבלים את זה כמו גם ברשת עם זה כמו זה, “אמר.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *