Uncategorized

רולס-רויס סדרה II שנחשפה בתערוכת המנוע של ניו יורק

רולס רויס ​​סדרה II היא “דיסקרטית ונחשבת לעדכון של המראה החיצוני של המכונית האייקונית הזו”. אם יצרן רכב אחר היה עושה משהו דומה, זה היה נקרא ‘מתיחת פנים’, אך זהו רולס-רויס.
רוח הרפאים הושקה בשנת 2009 מחויבת כ”תינוק רולס-רויס “ונועדה להקפיץ מתחת לפנטום האימפריוס במגוון הדגם הקטן אך הבלעדי של המותג הבריטי המפורסם. בכך שהציע את חוויית רולס-רויס עבור ‘רק’ 200,000 ליש”ט, הרוח הקומפקטית יותר הייתה כוח מניע מרכזי מאחורי הצמיחה האחרונה של המותג ויצרניתו בחרה בתערוכת הרכב של ניו יורק לשנת 2014 כדי לחשוף גרסה רעננה מקיפה של סלון היוקרה כדי שמור על המומנטום הזה.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

השינויים עדינים כפי שניתן לצפות. אורות ריצה חדשים בשעות היום מעטרות את פנסי ה- LED בחזית שמעל פגושים מפוסלים מחדש שנועדו לייצר מראה רחב יותר וספורטיבי יותר. המנוע הוטבע גם עם “ערוץ ערות” חזק שרץ מהרוח האייקונית של חוק האקסטזה חזרה לבסיס השמשה הקדמית. אפשרויות צבע וגלגלים נוספות מגדילות את פוטנציאל ההתאמה האישית המוחלט של המכונית.
בפנים, מושבים קדמיים מקיפים של רוח הרפאים יש כעת התאמות חשמליות נוספות והמושבים האחוריים הוסדרו מחדש כך שזה קל יותר לקיים שיחה תרבותית מאחור. ציוצים לשעון לוח המחוונים המרכזי המהמם יתבצעו על ידי כולם מלבד חובבי הרול-רויס הגדולים ביותר, או אלה שברשותם ההודעה לעיתונות, ויש עוד דרכים להגביר את הכמות המדהימה של עץ ועור המוצגים באמצעות רשימת האפשרויות.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *