Uncategorized

ניתן להכריח את יצרני הרכב למכור מכוניות רכב חשמליות

יצרני רכב יכולים להיאלץ למכור מספר מינימלי של EVS כחלק מהמכירות הכוללות שלהם במסגרת תוכניות ממשלתיות חדשות.
השרים מתכננים מנדט של מכוניות פליטה בסגנון אפס בקליפורניה, ומאפשר לשלב מענקים וסובסידיות למכוניות חשמליות לקראת האיסור על מכירת מכוניות בנזין וסולר חדשות, אך עדיין מאפשרים למכירות לגדול.

הרכב החשמלי הטוב ביותר לרכישת 2022

הממשלה אמורה להודיע ​​על המועד האחרון הסופי על האיסור על מכירות רכב דלק ודיזל חדשות לפני סוף השנה, כאשר המועד עשוי להיות כבר בשנת 2030. המנדט – שדווח על ידי הזמנים – יכול היה גם לאפשר מפיקים לרכישת דוחות אשראי EV ממותגים אחרים.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

החדשות מגיעות כאשר מחקר של Green Flag מגלה כי הנהג הממוצע בבריטניה מצפה לעבור לרכב חשמלי בארבע השנים הבאות. סקר שנערך בקרב 1,500 נהגים חשף 54 אחוזים בעד מכוניות חשמליות, עם חיסכון בדלק וידידותיות לסביבה בשתי הסיבות העיקריות, ואחריהם חיסכון בתחזוקה ויכולת לטעון בבית.
מארק ניוברי, המנהל המסחרי ב- Green Flag, אמר: “עם הכבישים של בריטניה בהדרגה, אנו רואים הרבה יותר נהגים בוחרים בכלי רכב חשמליים, אותם אנו יכולים לראות מועילים מכמה סיבות הכוללות חיסכון בעלויות, תועלת וסביבה.
“המחקר שלנו מצא כי הנושא העיקרי של נהגים המגירים לחשמל נגמר לאחריות באמצע ג’ורני. נסו לחשוב שוב בפעם האחרונה שנשקלתם בגלל שנגמר לכם הדלק?
“אנו רוצים להרגיע את הנהגים שנדרשים רק כמה התאמות קטנות כדי להתענג על מכונית חשמלית – אם אתה דואג למכונית שלך, התכונן למסע שלך ולנהוג היטב אתה צריך לראות שינויים מינימליים בשגרת הנהיגה שלך.”
בדוק כיצד ממשלת גרמניה מחלקת מכוניות חשמליות בחינם לגמרי כאן …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *