Uncategorized

“דו”ח פליטת DFT של 1 מיליון ליש”ט לא אומר לנו דבר שלא ידענו כבר ‘

כבר בתחילת השנה, הופעתי מול הוועדה הנבחרת של Carry המדברת על מערכת אישור הסוג. כפי שדיווחתי, קו התשאול היה לא תקין, אך בדרך כלל התקבל כי תוכנית בדיקת הפליטות הנוכחית לא הייתה מספקת לחלוטין שכן התוצאות שהעבירה לא היו משקפות בשום אופן את מה שהמכוניות המיוצרות בתנאים יומיים בעולם האמיתי.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

בשבוע שעבר דו”ח המחלקה לנשיאה סיכם בדיוק את אותו הדבר, בעלות של 1 מיליון ליש”ט לנישום. גדול! מרוצים פינה את זה אז.
בצד, אין פליטות מכחישות שנשארו נושא חם. בשבוע האחרון בלבד ראינו שחברי פרלמנט הולנדים מעבירים בקשה לאיסור מכירות רכב בנזין וסולר עד שנת 2025, כדי לסייע בהפחתת הפליטות.
בארצות הברית, פולקסווגן סיפקה לרכוש רכבים שנפגעו בשערוריית דיזלגייט, ואילו בעל מרצדס דיימלר השיק חקירה כיצד הוא מפרט את פליטת המכוניות שלה. וביפן, מיצובישי הודה בזיוף נתוני בדיקות פליטות לשיפור נתוני צריכת הדלק.
כל סיפור מזין אינטרס ציבורי בנושא. אז יש טיעון כי בדיקת ה- DFT, שמצאה את רמות ה- NOX יכולות להיות גבוהות פי שש בשימוש בעולם האמיתי כמו בבדיקות-וכי יצרני הרכב, זה מזה, זה מזה, לא עשו שום דבר לא בסדר כדי לייעל את הרכב שלהם לבדיקות- היה כסף שהוצא היטב.
• בדיקות עצמאיות חושפות מכוניות דיזל הטובות והגרועות ביותר לפליטות NOX
אני נאבק להסכים. כן, יתכן שהיא הייתה מציעה מידה של שקיפות לצרכנים כאשר התעשייה מבקשת להחזיר את אמון הצרכנים.
אבל כל מי שעקב אחר הסיפור הזה לא למד שום דבר חדש. בעיניים אלה, כל הדו”ח שימש לעשות היה להדגיש שוב כיצד מחוקקים ומפיקים רופפים מאפשרים תוכנית שאינה מתאימה למטרה להישאר במקום כל כך הרבה זמן.
ככל שיש מוקדם יותר מערכת בדיקות חדשה, אבל לא היינו צריכים חקירה של 1 מיליון ליש”ט כדי לומר לנו את זה.
האם אתה מסכים או לא מסכים עם גרהם? השאירו לנו תגובה למטה …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *