אאודי חושפת קפיצי מתלים קלים חדשים

אאודי מתכוננת להציג קפיצי פולימר קלים חדשים שנועדו לשפר את שינוי המתלים כמו גם את היעילות.
קפיצי הפולימר המחוזקים מזכוכית (GFRP), שנקבעה לראשונה בתכנון כיתת מנהלים לפני סוף השנה, היא בעלת הקפיצים המחוזקים מזכוכית סיבים (GFRP) הם כמובן קלים יותר מ- 40 אחוזים ממקביליהם לפלדה המסורתית.
הליבה שפותחה יחד עם ספק איטלקי, כוללת מספר סיבי זכוכית המעוותים יחד כמו גם משופרים בשרף אפוקסי. גדילים נוספים עטופים סביב המרכז, וכתוצאה מכך קוטר גדול מעט יותר כמו גם מספר נמוך יותר של סלילים.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

בסך הכל זה רואה את המשקל של 2.7 ק”ג של קפיץ פלדה מסורתי חתוך ל 1.6 ק”ג למעיין GFRP, וכתוצאה מכך הפחתה משולבת במשקל של 4.4 ק”ג. לדברי אאודי, מחצית מהזו משפיעה על המסה הבלתי מפורשת, מה שמאפשר למתלה להגיב מהר יותר כמו גם לנקוט בפגמים בצורה יעילה יותר.
“מעיינות ה- GFRP חוסכים משקל במקום חיוני במערכת השלדה”, הסביר ראש המו”פ של היצרן הגרמני ד”ר אולריך האקנברג. “לפיכך אנו הופכים את הנהיגה לדייקת יותר כמו גם שיפור נוחות הרטט.”
יתרונות מוצהרים נוספים כוללים היעדר קורוזיה, גם אם ספרינגס בסופו של דבר סדוק, כמו גם עמידות לכימיקלים כמו אלה שהתגלו במנקי גלגלים. מערך המתלים הזה גם זקוק לפחות אנרגיה כדי ליצור מאשר אחד המשתמש במעיינות פלדה.
כאשר קפיצי הפולימר החזקים על ידי הזכוכית החדשה מזכוכית מופיעים בסתיו הקרוב, צפו לראות אותו לפחות באחד מעיצובים ‘אולטרה’ של אאודי-מפרט ממוקד יעילות המשתרע כיום על A4, A5 כמו גם מערך A6 ב- A6 ב- A6 ב- A6 ב- A6 ב- A6 ב- A6. הממלכה המאוחדת.
כפי שחשפנו אך ורק בחודש שעבר, גם החידוש האחרון הזה יעמוד בעתיד הלא רחוק מדי על ידי מערכת מתלים מייצרת כוח מאאודי.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *