רכב מנהלים של שנת 2020: מרצדס E-Class

אם היית מתכוון לרשום את המאפיינים המהותיים כל סלון מנהלים הדרוש כדי להחזיק, הוא היה קורא כמו רשימת בדיקה עבור מרצדס E-Class: סגנון, שטח, נוחות ואלמנט של מותרות, יעילות, ביצועים וטכנולוגיה.
ה- E המעודכן קיבל עלייה באמצע החיים בתחילת השנה, שהעלה אותה לראש כיתתה. כמו גם כמה ציוצים של סטיילינג שפותחו בכדי להכניס את המבט שלה לקו עם דגמים חדשים יותר של המשפחה, מערכת Infotainment המתוקנת של מרצדס, שלמה עם מסכי תאומים בגודל 12.3 אינץ ‘, הייתה חיונית לשדרוגים.

סקירת מרצדס E-Class

עם הרבה יותר קישוריות, גרפיקה חדה יותר ותכונות כמו מציאות מוגברת עבור ה- SAT-NAV, זה מתקדם כמו שמגיע טכנולוגיה ברכב. זה נתמך בזמינותם של עזרי הנהג החצי-אוטונומיים המצטיינים של מרצדס-שיעזרו להוריד את המתח במהלך טיולי הכבישים הארוכים מכוניות כמו זה באופן שגרתי-כמו גם רמה חזקה של טכנולוגיה בטיחותית, מכיוון שהסלונים האלה (ההדלקת האכילה כיתה זמינה גם כאחוזת, קופה או להמרה) כפולה כשמשפחה נושאת גם עבור קונים רבים.
8
על המודעות שלנו

יש כוח דיזל טהור, בנזין קליל-היברידי או זוג תוספים זמינים. ה- E 220 D הוא עדיין נקודת הכניסה, ויחידת חשמל משובחת עם חידוד הרבה יותר, אך עבור משתמשי החברה תוספי הכוח E 300 E (בנזין) ו- E 300 DE (Diesel) EQ Plug-ins יכולים להיות בעלי עניין רב יותר , עם טווח כל-חשמלי נטען של 34 מיילים הן לרכב והן ליעילות של עד 235.4 מגה-בתים לסולר PHEV. כשאתה מחשיב שלוקח 90 דקות בלבד כדי להטעין את הסוללה של 13.5 קוט”ש באמצעות תיבת קיר ביתית, זה מראה עד כמה השיעור הזה הגיע.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *