כתובת הדוא”ל שלך ל- Hotmail עשויה להנחית את חשבונות ביטוח הרכב הגדולים יותר

אחת מחברות ביטוח הרכב הגדולות בבריטניה, הודתה שגובה אנשים יותר עבור ביטוח הרכב שלהם אם הם פונים עם כתובת דוא”ל של Hotmail.
החוקרים מצאו כי שינוי כתובת הדוא”ל המשמשת לצורך הצעת מחיר ביטוחית מ- Gmail One ל- Hotmail גרם למחיר כיסוי הרכב לירות בכ- 31.36 ליש”ט.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• מכוניות זולות ביותר לביטחון
אדמירל אמר כי הוא השתמש במגוון פיסות מידע “כדי לחשב דמי ביטוח, אך הודה ששמות הדומיינים – החלק אחרי ‘@’ בכתובת דוא”ל – היו אלמנט אחד שנחשב. החברה אמרה בהצהרה כי: “שמות דומיין מסוימים קשורים ליותר תאונות מאשר אחרות”, והסביר מדוע כתובות הדוא”ל של Hotmail עשויות להוביל לפרמיות גבוהות יותר.
החקירה, שבוצעה על ידי עיתון סאן, ראתה סדרה של בקשות ביטוח שהוגשו באמצעות אתרי השוואה מבולבלים, Moneysupermarket ו- Gocompare. על ידי שמירה על כל הפרטים זהים ופשוט שינוי כתובת הדוא”ל מ- Hotmail ל- Gmail, הפרמיות גדלו ב -5.60 ליש”ט עם מבולבל, 6.57 ליש”ט עם MoneySupermarket ו- 31.36 ליש”ט עם Gocompare.
• טיפים מובילים להשגת ביטוח רכב בעלות נמוכה
זו לא הפעם הראשונה שפרקטיקות בתעשיית הביטוח נבדקות בספק: רק בשנה שעברה, דיווחנו באופן בלעדי שלקוחות שמשלמים עבור הפרמיות שלהם על בסיס חודשי ולא מדי שנה חויבו עד 19 אחוזים יותר עבור הפרמיות שלהם.
האם אתה מופתע כי ניתן להשתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלך כדי לקבוע את חשבון ביטוח הרכב שלך? הצטרף לוויכוח בתגובות …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *