הופעת הבכורה של Ssangyong XIV-AAR ו- XIV-Adventure בפריס

SSANGYONG חושפת שני מושגי XIV חדשים לתערוכת הרכב של פריז, שתוגדר לתצוגה מקדימה של ה- X100 Mini-SUV הקרוב.
נקרא ה- XIV-AAR ו- XIV-Adventure, אבות-טיפוס כמעט מוכנים לייצור תצוגה מקדימה של ה- X100 הקרוב, רכב שטח זעיר שישב מתחת לקורנדו של היצרן הדרום קוריאני ולנסות לשרוס בטריטוריה של ניסאן ג’וק.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

התמונות המקוריות, המוארות בצורה עמומה, אינן משאירות הרבה לדמיון כמו שהוא, אך על ידי בהארת התצלומים ניתן להבין אפילו הרבה יותר ממה שסנגיונג מכנה את נושא העיצוב ‘טבעי-3 תנועה’. כל נהלי קונספט באורך של 4,195 מ”מ, עם בסיס גלגלים של 2,600 מ”מ, וכולל אורות קדמיים ואחוריים עוטפים, חסידות שרירים וסורג רחב ורזה.
ה- XIV-AAR מגיע מצויד במנוע דיזל בנפח 1.6 ליטר, ואילו הרפתקאות ה- XIV מופעלת על ידי בנזין בנפח 1.6 ליטר. ניתן להשיג שני כונן דו-וארבע גלגלים, כמו גם שישה הילוכים ידניים ותיבות הילוכים אוטומטיות.
כפי שהשם מרמז, ה- XIV-AAR כולל גג טרגה T-top, משהו שסנגיונג מציע הוא הראשון בקטע הזה, בעוד שה- XIV-Adventure-שנראה כאן בירוק-הוא הרבה יותר שטח ממוקד בתכונות כמו פגושים כבדים, מתלה קירוי ואור חיפוש. מטענים קדמיים ואחוריים מלאים בהם מוסיפים בתפזורת, ויש גם תא אחסון המחובר למכסה האתחול.
בפנים, מושגי ה- XIV מצוידים בכל הטכנולוגיה הנוכחית כמו קישוריות Bluetooth ומערכת שמע, מצלמת חניה, אוויר דיגיטלי באזור כפול, ולפי Ssangyong, רמות גבוהות של ערכת בטיחות.
עם מנוע הדיזל בנפח 1.6 ליטר, בצורת הנעה דו גלגלים, ל- XIV-AAR פליטות של בין 110-120 גרם/ק”מ.
צפו להופעת בכורה מלאה לייצור X100 בתחילת השנה הבאה – הרבה סביר בתערוכת הרכב בז’נבה במרץ – כאשר המכירות מתחילות באמצע 2015.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *