Uncategorized

טסלה בוחרת את נבדה למפעל הסוללות הענק ‘Gigafactory’ ענק

טסלה חשפה כי קרסון סיטי, נבדה תהיה האתר שנבחר לאחד ממפעלי הסוללה הגדולים בעולם. ההערכה היא כי ‘Gigafactory’ תביא להגדרה של 5 מיליארד דולר, עם תוכניות לעלות על המפעל כמו גם לרוץ עד 2020.
טסלה מקווה להפחית את עלות הסוללות כדי לאפשר לה להציג יריבה בסדרה של BMW 3 בסך 30,000 ליש”ט בשם The Design 3 בשנים הקרובות. חשיפה אוטומטית חשפה אך ורק את שם העיצוב 3 בחודש יוני
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

לטסלה יש תוכניות שאפתניות ל”גיגאפקטורי “בתקווה להוריד את העלות התלולית של הסוללות ב -30% על ידי קנה מידה של ייצור התאים במהלך השנים הקרובות. ההערכה היא כי ‘gigafactory’ תיצור יותר סוללות מאשר ייצור העולם כולו בשנת 2013 כאשר היכולת המשולבת של סוללות העולם יצרה 35 מ ‘שעות כוח של כוח.
• מכוניות חשמליות ומשאיות טובות ביותר למכירה כעת
כפרס לבחירת נבדה על פני המקומות הפוטנציאליים האחרים שטסלה הביטה, האתר יקבל גם 1.2 מיליארד דולר הטבות מס מהפרט של נבדה עד 2034.
‘Gigafactory’ מייצג הימור לא מבוטל עבור טסלה שקבע לעצמו את היעד השאפתני של בניית 500,000 מכוניות ומשאיות עד 2020. כדי להגיע לשם, הם ידרשו לייצר את העיצוב שלהם 3 רכב בגודל 3 עם מגוון מוערך של 200 מיילים כמו גם תג עלות של כ- 30,000 ליש”ט במהלך השנים הקרובות.
עם זאת, שותפות ב- Gigafactory עם Panasonic, המעוניינת להשתמש במפעל לייצור סוללות, אמורה לסייע לטסלה להפחית את הסיכון לטווח הארוך.
טסלה גם כרגע קשה בעבודה ב- Design X, קרוסאובר עם זן של 250 קילומטר בגלל שנחשף בסוג הייצור בסתיו הבא בנוסף להפעלה של רשת Supercharger ברחבי אירופה. שתי תחנות מגדש העל הראשונות הוצגו לאחרונה בבריטניה; אחת בבירמינגהם כמו גם אחת בלונדון.
גלה מה התרחש כשבדקנו כאן את טסלה גדש העל.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *