פורד מוסטנג ראשונה ראשונה אי פעם תימכר במכירה פומבית במאי

פורד מוסטנג הראשון שנבנה אי פעם במפרט קשיח אמור לצאת למכירה במכירה פומבית באינדיאנפוליס במאי, 53 שנים כמו גם תשע מיליון יחידות לאחר שהגלגל מפס הייצור.
בעיצוב מספר זיהוי הרכב (VIN) 5F07U100002, העיצוב שהוצג ממש כאן קדמה רק על ידי גרסה רכה-טופ שפורד מיועדת לאולם תצוגה קנדי ​​לפני מכוניות הספורט והמשאית הקומפקטית שנמצאת במכירה בשנת 1964.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• סקר פורד מוסטנג
העיצוב הקשיח – עיצוב לפני הייצור שהוזמן להכשיר אנשי צוות במפעל ההרכבה של Dearborn של פורד – נועד לאותו גורל בדיוק, אולם שגיאת ניתוב פירושה שהיא הועברה למנועי Whitehorse באזור יוקון במקום לסוכנות האחים בראון בוונקובר.
10
על המודעות שלנו

Whitehorse Motors, לא מתאים לנוף הקור והמחוספס של צפון-מערב קנדה, הוסיף מחמם בלוקים, וכן השתמש ברכב כמפגין עד שנמכר באביב 1965.
מאז המוסטנג ראו 14 בעלים, כאשר הבעלים הנוכחי בוב פריה נתקל במכונה ההיסטורית בשנת 1997. תחת הוראותיו, המכוניות והמשאית עברו שיקום שנתיים להחזרתו למצב המקורי שלה ב -1964, כולל קידוד תאריך שישה צילינדרים, מנוע 2.8 ליטר.
10

הצבע הכחול הכספי כמו גם פנים ויניל תואם המשיכו לחסד את המטה העולמי של פורד במהלך חגיגות 100 שנה להיווסדו של החברה, במרחק נסיעה קצרה ממוזיאון הנרי פורד המציג כעת את הרך המקורי.
• כיסוי הפסקות פורד מוסטנג מוסטנג לשנת 2018
מכירות הפומביות, מכירות פומביות של Mecum, טרם חושפים הצעת מחיר למוסטנג המוערך. אם כי כאחד מהדגמים הבודדים ששרדו לפני הייצור, לא קשה לדמיין את הציטוט המנצח הוא בעל פרופורציות עין …
כמה היית מוכן להוציא על המוסטנג הראשון אי פעם אם כסף לא היה אובייקט? בואו נבין למטה …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *