טויוטה קאמרי מקבלת מבטים טריים כמו גם יותר מכשירים לשנת 2021

טויוטה קאמרי סלון תוקן לשנת 2021 עם קומץ שדרוגים שנועדו לשמור עליה תחרותית עם סקודה יוצאת דופן כמו גם ווקסהול אינסג ‘ספורט גרנד. העיצוב המעודכן מוצע כעת, במחיר של 32,260 ליש”ט.
התיקונים הקוסמטיים של טויוטה עבור הקאמרי עדינים, נמתחים לפגוש קדמי חדש עם כמה פתחי אוורור נוספים, סורג רדיאטור מעוצב מחדש כמו גם כמה אורות זנב שהשתנו. הרוכשים יכולים גם לבחור משני עיצובים חדשים של גלגל סגסוגת.

Toyota Camry Vs Vauxhall Insignia Grand Sport נגד Skoda Superb

שינויים בסטיילינג בתא הנוסעים הם קלים באופן דומה. הקאמרי מקבל כעת ריפוד עור מחורר, בשחור או בצבע בז ‘, בנוסף לאופציה של שלושה לוח מכשירים חדש משלים באפקט עץ, אפקט טיטניום או פלסטיק גיאומטרי.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

השינוי הגדול ביותר של טויוטה לקאמרי הוא מערכת אינפוטינצנטית חדשה בת תשעה אינץ ‘, המותקנת על גבי לוח המחוונים. זה מוצע רק במפרט Excel של Saloon Transe Topping, כמו גם מוסיף Apple Carplay כמו גם Android Auto, תאימות שהמערכת הישנה הייתה חסרה.
כמו כן, קונים מקבלים ציוד אבטחה נוסף, כגון סיוע לשמירה על נתיב, עזרה בהיגוי חירום וכן מערכת ניהול שייט אדפטיבית, שיכולה לזהות שינויים במגבלת המהירות, כמו גם להתאים מייד למהירות המכונית לתנועה אחרת. מערכת מעקב אחר לחץ הצמיגים של המכונית יכולה גם כעת להצביע על תקלות עם צמיגים ספציפיים.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *