פיג’ו 9×8 Le Mans Hypercar שנחשף בעיצוב פורץ דרך

פיג’ו פרסמה הרבה יותר תמונות של יצרנית המירוצים ההיברידית שלה 9×8 עבור Le Mans 24 שעות כמו גם אליפות עולם סיבולת (WEC), שנלקחה על רקע של ארכיטקטורה ברוטליסטית מאת הצלם אגנישקה דורושביץ ‘.
לפני חג המולד, המותג הצרפתי פרסם את התמונה הראשונה של ה- 9×8 על המסלול בערוצי המדיה החברתית שלו, כמו גם נראה שהוא ספורט באגף אחורי קטן. עדיין לא אושר אם הרכב יירוץ עם או בלי אווירודינמיקה אחורית, אולם מערך התמונות הנוכחי פעם שוב יציג אותו ללא כנף, כמו גם כי מדובר בכיוון בו מתוכננת התוכנית.

פיג’ו ללכת חשמלי בלבד באירופה עד שנת 2030

לדברי המנהל הטכני, אוליבייה ג’נסוני: “החישובים שלנו כמו גם עבודות מנהרות רוח אישרו את רלוונטיות ההחלטה שלנו לרוץ ללא אגף אחורי. יחד עם ההתפתחויות כמו גם הגדרות אפשרות זו דורשת, אנו מצפים שהיא תוקף תוקף כשאנחנו בודקים במעגלים שונים עם מאפיינים שונים. ”
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

ה- 9×8 הוא ממשיך דרכו של 905 של שנות ה -90 המוקדמות וגם 908 של סוף שנות ה- 00, שניהם ניצחו בלה מאן. פיג’ו טרם אימתה בדיוק מתי הרכב יעלה את הופעת הבכורה התחרותית שלו, אולם כעת אמר שהוא לא יהיה בפלורידה לריסוס הווילון של 1,000 מיילים של סברינג ב- 18 במרץ. מעבר לכך, המילה הרשמית היחידה של היצרן היא שזוג ה- 9x8s “יהפוך את הופעתם במירוץ הנעורים בתוכנית העונה”.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *