פורשה 911 טורבו מופיע עם 572 כ”ס כמו גם תג עלות של 134,000 ליש”ט

פורשה חשפה את טורבו החדש 911. אף על פי שהגרסאות האחרונות של הקופה כמו גם קבריולט יושבות מתחת לעיצובים עם תפיסת ה- S שנסענו מוקדם יותר השנה, היא עדיין מתהדרת בסטטיסטיקות חיוניות שמבטיחות ביצועים הרסניים בעולם האמיתי.
הטורבו מופעל על ידי מנוע שישה שטוח עם שישה ליטר טורבו-טורבו, 3.8 ליטר, שואב 572 כ”ס כמו גם מומנט של 750 ננומטר עם פונקציה יתר. זוהי דחיפה של 40 כ”ס כמו גם 40 ננומטר על קודמו, אשר מושגת באמצעות מערכת קירור אוויר מעוצבת מחדש, כמו גם גיאומטריה משתנה סימטריה טורבו -מטוס עם שסתומי עקיפה מנוהלים באופן חשמלי; שינויים המוצהרים כמספקים אספקת חשמל מגיבה יותר וחופשית יותר.

SuperCars הטובים ביותר 2022

כמו קודם, כונן נשלח עם כל ארבעת הגלגלים – אם כי בתנאים ספציפיים יתכן שמומנט נוסף נוסף יעבור עם החזיתות בעת הצורך – דרך תיבת ההילוכים האוטומטית של שמונה הילוכים של PDK של PDK.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

התוצאה של שינויים אלה פירושה שאפילו הטורבו הנפוץ נופל כעת מתחת לסימן של שלוש שניות בספרינט 0-62 קמ”ש-ב -2.8 שניות, זה שתי עשיריות מהירות יותר מבעבר. המהירות העליונה היא 199 קמ”ש מוצהרת. למרות הביצועים, טורבו 911 משיג בין 22.6 מגה -בתים כמו גם 23.5 מגה -בתים במחזור הבדיקה הרשמי של WLTP.
הטורבו האחרון ספורט עמדה רחבה יותר מקודמתו – המסלול גדל 42 מ”מ בחזית כמו גם 10 מ”מ מאחור – צעד שצולם, קובע פורשה, כדי לשפר את דיוק ההיגוי. יש שתי תצורות מתלים לבחירה: פורשה פעילה הנפוצה

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *