Uncategorized

תמונות חדשות רולס-רויס פנטום פרדות מרגלות

של תמונות של רולס רויס ​​פנטום סקרן למראה מציעות ש- BMW מתחילה את המשימה הממותית להחליף את הלימוזין הפנטום הנוכחי ברצינות. הפנטום הנוכחי מוצע למכירה בהתחשב בכך ש -2003, וקיבל עדכון קוסמטי מינורי כאשר הוא הפך לפנטום ‘סדרה II’ בשנת 2012.
הרכב השחור הזה ספורט שתי צריכות אוויר על הפגוש הקדמי שאינו מוכר לפנטום הנוכחי. זה רומז כי רולס רויס ​​בודק מסלול כוח מפואר, המותאם מתחת לגוף הפנטום הקיים.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

החשדות שלנו מגובים בעובדה שנראה כי לרכב זה יש גובה נסיעה נמוך יותר ממה שאנחנו רגילים לרכב-מה שמרמז על שינוי בהגדרת המתלים-או המשקל הנוסף של מערכת היברידית סוללה.
• מכוניות היוקרה הטובות ביותר כדי להגיע עכשיו
אף על פי ש- Rolls-Royce 102EX Concept Automobile-פנטום של שלושה טון-טון עם טווח של 124 מייל-מעולם לא הוליד גרסת ייצור, יתכן שהטכנולוגיה ההיברידית של BMW תופיע במחזור החיים של הפנטום הבא. למרות שקונים עקבים כמעט ולא זקוקים לחיסכון בדלק, ונראים כי הם ממזרים את המשקל של 2,560 ק”ג ומשפרים את צריכת הדלק של 19.1 מגה פ”ג ואת פליטת CO2 של 347 גרם/ק”מ של הרכב היוצא הוא משהו ש- BMW צריך לראות כדי לשמור על הרבה -פנטום אהוב רלוונטי.
הבוס של רולס-רויס טורסטן מולר-אוטבוס אמר שהוא רואה את הטכנולוגיה ההיברידית הפלאג-אין הטובה ביותר עבור המותג. זה לא מגיע עם פשרות של רכב חשמלי לחלוטין – הטווח המוגבל – אלא מאפשר התקדמות אילמת במרכזי העיר וכמויות מומנט משמעותיות. מולר-OTVOS מודע גם לתוכניות להפוך את מרכזי העיר לאפס פליטות לחלוטין בעתיד, ולא רוצה שדגמי רולס-רויס יוחרגו-מצב חשמלי, פותר את הבעיה.
עם זאת, אל תצפו לראות מטען של פרדות מבחן פנטום הפוגעות ברחוב. בהתחשב בחיי המדף הארוכים של המכונית והעובדה שהיא תוקנה רק לפני שנתיים, הפנטום הבא של הגן הבא לא יופיע עד 2018 לכל המוקדם. לפני כן, רולס-רויס מתרכזת בגרסת ההמרה החדשה של DROPHEAD של ה- Wraith Coupe, שנאמר כי היא נמצאת בצינור לקראת הגעת 2016.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *