נהגים עשויים להתמודד עם מרחק מינימלי של נהגים לעקיפת רוכבי אופניים

כמו גם רוכבי אופניים עשויים להתמודד בקרוב עם כללי דרך חדשים, לאחר שהמחלקה להעברה (DFT) חשפה שיחת טלפון לראיות לרכיבה על אופניים, כמו גם מימון לשלושה פרויקטים של אבטחת אופניים.
תחום אפשרי אחד שהממשלה עשויה לחשוב עליו הוא קביעת מרחק מינימלי עבור נהגים העוקפים על אופניים.
• הממשלה מכריזה על הערכה משמעותית בחוקי הנהיגה האוטונומיים
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

קוד הכביש המהיר קובע כי נהגים צריכים לספק לרוכבי אופניים “שפע” של שטח כמו גם “לפחות מקום כמו שהיית עושה כשמסתכלים על מכונית”, אולם השרים הצהירו בעבר שהם “מעוניינים” בהצגת מרחק מינימלי חובה חולף ו
עוד בשנת 2016, אמר אז הכומר רוברט גודוויל, לאחר מכן, כשהוא עומד בהכנסת מרחקי מינימום חולפים בדרום אפריקה, כי השרים “נשארים חושבים על השינוי כמו גם שומרים עליו בבדיקה.”
ובפברואר השנה הציגו הרשויות בקמברידשייר את ‘מבצע וולו’, שהציעו מרחק חולף של 1.5 מטר. במבצע רואים קצינים רכובים על אופניים בסיור כדי לתפוס נהגים שאינם מספקים לרוכבי אופניים מספיק מקום, כאשר נהגים עוסקים בקנסות של 100 ליש”ט וכן שלוש נקודות מטען בגין נהיגה רשלנית.
הנחיה חדשה אפשרית נוספת תעסוק בסיכון שנגרם על ידי נהגים שפתחו דלתות רכב לנתיב רוכבי האופניים. נהגים בהולנד נלמדים לפתוח דלתות רכב תוך שימוש ב”הטווח ההולנדי “, הכולל שימוש ביד הרחוקה ביותר מהדלת כדי לפתוח אותה, מה שמאלץ למעשה את הנהגים להסתכל על קביעתם לרוכבי אופניים חולפים.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *