Uncategorized

מרצדס ויטו ואן חשופה החדשה לשנת 2015

זוהי מרצדס-בנץ ויטו החדשה, ידית יעילה יותר כמו גם גמישה ברכב הקל התעשייתי הבולט של היצרן הגרמני. הוא מציע MPG טוב בהרבה, מימדים מוגברים כמו גם יוצא למכירה בשנת 2015, טרם אושר מידע על תמחור. ה- VITO ילך בראש בראש עם טנדרים פנלים אחרים בגודל בינוני כמו מנהג המעבר של פורד, Vivaro של ווקסהול כמו גם הטרנספורטר של פולקסווגן.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

ניתן להשיג בשלושה מספרים-טנדר פאנל, צוות כמו גם טורר (מיניבוס בן 9 מושבים)-כל סוג מתהדר בממדים גבוהים יותר מהדגם הקודם. בגובה 140 מ”מ יותר מהעיצובים הקודמים כמו גם מדידה בגובה מקסימלי של 1,910 מ”מ, הוא גם מתהדר בעומס המשא העליון הגדול ביותר בכיתתו, עם קיבולת מטען של 1,369 ק”ג.
• חשפה מרצדס בנץ מרקו פולו קמפרוואן
כפי שאתה יכול לראות, זה נראה הרבה יותר חזק, בזכות הסורג הבולט כמו גם מצנפת מעט מחמיאה. למרות השינויים, התנגדות הרוח הוחזקה עד CD של 0.32.
זה מסייע להגביר את יעילות הדלק, ותורם לשיפורי אקלים כלכליים מוצהרים של 20 אחוזים. יש אפשרות של חמישה מנועי דיזל לוויטו החדש, שהופך גם הוא לרכב הראשון בכיתה המוצעת מלפנים כמו גם הנעה אחורית.
עבור וריאציות של הנעה קדמית-התאמה טובה ביותר להובלת מטענים נמוכים-יש מערכת ארבעה צילינדרים בנפח 1.6 ליטר המוצעת עם 87 כ”ס או 112 כ”ס. בחירה בהנעה אחורית מספקת לך אפשרות של 134 כ”ס או 160 כ”ס 2.15 ליטר דיזל, בנוסף ל- Bluetec 187 כ”ס.
ספר יד עם שישה הילוכים מותאם כסטנדרט, אולם יש מכונית 7G-Tronic Plus אופציונלית עבור 114 CDI וכן 116 CDI הכלול ללא תשלום עבור 119 ויטוס Bluetec. עבור בעלי אופי כלכלי ביותר, יש חבילה של Blueefficience-בסיסי על תיירים ראשונים במפרט-שחוזר עד 49.6 מגה-בתים כאשר הוא מזווג ל- 116 CDI.
בטיחות זמינה בסוג דיסקי הבלמים המתוקנים כמו גם ESP אדפטיבי כסטנדרט, עם שמונה כריות אוויר המוצעות בדגמי Tourer. עזרה בריבית נזרקת גם ללא עלות, כמו גם מעריכה את מצבו של הנהג. עזרה ברוח רוחנית כמו גם מעקב אחר לחץ צמיגים הם גם בסיסיים, כמו גם את ה- VITO החדש ניתן לשים את ה- VITO החדש עם טכנולוגיית חניה לרכב, פונקציית אזהרת מרחק, בתוספת שטח עיוור כמו גם סיוע לשמירה על נתיב.

מנקודת מבט נוחות, סט נוסף שמוצע כולל את מערכת האור החכמה, המוסיפה מחווני LED, פנסי ריצה בשעות היום, פנסי קרן נמוכה כמו גם קורות ראשוניות עם פונקציה פונה. לא משנה מה תבחרו, מרצדס מציעה מרווחי שירות שגרתיים עבור כל ויטו חדש עד 25,000 מיילים או שנתיים.
מה אתה מאמין על מרצדס ויטו החדשה? הבה נבין בקטע התגובות למטה.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *