Uncategorized

טעינה בכביש תשלום לקילומטר בבריטניה המוצעת למשאיות

הממשלה חושבת על מערכת טעינה לתשלום לקילומטר עבור HGV, שכן השרים מבקשים לתמרץ את ההובלות כדי להפוך את השימוש היעיל ביותר ברשת הכבישים בבריטניה ו
בשיחה ברדיו 4, כריס גריילינג כריס גריילינג הצהיר ולא עונש את נהגי ה- HGV, טוענים משאיות המבוססות על מרחק שנסעו כמו גם על סוגים של כביש שנעשה בו שימוש ייצר מגרש משחק ברמה עם חברות הובלה זרות.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

“הובלות שלנו רוטנות לעתים קרובות כי משאית יבשתית זמינה עם מיכל אחסון מלא בסולר המשימות התחתון, מבלה מספר ימים בעבודה במדינה, נעלם שוב ולא משלם דבר לכיוון השימוש בכבישים”, גרילינג אמר.
• משאיות נטולות נהגים שיבדקו בכבישים בבריטניה
“כבר יש לנו מערכת במיקום המספקת תרומה מוגבלת, אולם אנו מתייעצים כעת עם הענף.”
ההתייעצות על תמחור דרך HGV נקבעת במסמך מחלקה להעברה (DFT), המדגישה את כוונת הממשלה היא “לא לגייס הרבה יותר כסף מהובלות” אולם “לתמוך טוב יותר ביעדי הממשלה הרחבים יותר”, כמו שיפור האוויר איכות.
מזכיר ההעברה שנעשה הסר כל סוג של מערכת טעינה אפשרית של תשלום לקילומטר עבור כלי רכב לא הגיע “בעתיד הנראה לעין”. עם זאת, הפופולריות המגדילה של כלי רכב חשמליים מצביעה על רווחים ממשימת הדלק עשויה לסתיו לאורך שנים הקרובות.
תכניות טעינה של דרך לונדון
ההצעות העדכניות ביותר בתשלום לקילומטר עומדות בתוכניות קודמות של ראש עיריית לונדון, סאדיק חאן, אשר יראו נהגים במימון שגובה על סמך מרחק נסע.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *