Uncategorized

“הרכב החדש של 20,000 ליש”ט יכול להיעלם על פי כללי ECO של יורו 7”

חברות רכב רבות ממוקדות בחשמל את ההרכב שלהן בסוף העשור הזה. אבל מה מהרכב שאנחנו משתמעים לנהוג בפעם לפעם?
הבוס של סקודה תומאס שפר הוציא לנו את העניין הזה בזהירות בעניין זה כשדבקנו אותו בשבוע שעבר. הנציבות האירופית שוקלת בימים אלה הצעות שונות לתקנות הרכב של יורו 7 שלה, שעלולות להיות חובה בסביבות 2025. ואם הם יבחרו במערך החוקים האפשרי בהרבה, אומר שפר, נראה את סוף ה- 20,000- 20,000 רכב חדש כפי שאנו מכירים אותו.

תקני יורו 7: האיחוד האירופי שוקל מעקב לכל החיים של כל מכונית חדשה

“אם יורו 7 ייכנס, כמו שכולם אומרים שזה יהיה, זה יהפוך את הפאביה ל -5,000 יורו הרבה יותר ליקרים, לפחות”, אמר לנו שפר. “ההשפעה על מכוניות קטנות תהיה גבוהה בהרבה מכפי שהיא תהיה בדגמים הגדולים יותר. זה מטורף.”
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

הטענה של שפר היא שמערכת קשה יותר של הנחיות יורו 7 עשויה למעשה לעצור את הדחיפה לעבר EVS – אך ורק מכיוון שמותגים יצטרכו להסיט את התקציב ההנדסי כדי להמשיך למכור דגמים קיימים במחצית השנייה של העשור הזה. “כולנו בוחרים צעדים גדולים לחשמל,” אמר. “אז להביא יורו 7 בדרך לסך הכל חשמל בסוף העשור זה מגוחך, מכיוון שאנחנו צריכים להוציא הרבה כסף כדי להגיע לצעד הזה, שאנו יכולים לבזבז במקום על חשמל. זה כואב במעבר. ”
זה יכול גם לפגוע באלפי קונים שאינם מוכנים ל- EV, או שאינם יכולים להרשות לעצמם דגמים גדולים יותר. האיחוד האירופי עשוי להיות מוגש היטב על ידי האזנה למפיקי הרכב בנושא זה.
לחץ כאן לרשימה שלנו של הרכב החדש והמחיר הזול ביותר למכירה בבריטניה …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *