Uncategorized

פורשה קיימן GT4 Spied

המרגלים שלנו תפסו בדיקות פורשה קיימן מסתוריות, ומציעות כי היצרן מבוסס שטוטגרט כבר עובד על עיצוב דגל חדש כדי לשבת מעל ה- GTS שהוצג לאחרונה.
דוחות ביטוח טוענים כי יהיה זה BADGED GT4, צעד שנוצר כדי להדהד את ה- 911 GT3 מבלי לדלל את יוקרתו או לבלבל את הלקוחות.
כפי שאתה יכול לראות, הקיימן בתמונות אלה בהחלט נהנה ממספר תכונות סגנון בהשראת GT3, כולל אותן צריכת פערים בדיוק בתוך הפגוש הקדמי, אורות ריצה LED אופקיים דקים, פנסי ריצה דקים, ממש מתחת למכסה המנוע, כמו גם כמפצל קדמי בולט הרבה יותר.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

עם זאת, ברור שזה בקיימן, אך הניתוח הוא אותם פנסי טרפז מעוגלים, ולא האורות הסגלגלים שהתגלו ב- 911, בנוסף למראות הכנף החד-פעמית כמו גם כניסות אוויר ייחודיות שנמצאות מאחורי כל דלת.
סביב הגב, האורות האחוריים התפוחיים שייכים באופן ברור לקיימן, אולם במקום הפליטה המרכזית היחידה הרגילה, היא צוברת את מערך הצינור הכפול של 911 GT3 כמו גם מפזר אחורי גדול. השלמת השינויים היא תוספת של ספוילר קבוע גדול.
מבחינת שינויים טכניים, ככל הנראה ה- GT4 ישתמש בגרסה של מערכת ה- PDK עם 7 הילוכים כפול מצמדות של פורשה, המותאמת ל- GT3, כאשר הקימן החדש מתאים ליהנות משלדה קלה יותר כמו גם רכיבה נמוכה יותר.
למרות שפורשה שומרת על ביצועים שלווים, סביר להניח ש- GT4 יתפתח ב- 335 כ”ס של קיימן GTS, כמו גם עשוי להיות העיצוב הראשון בהרכב שמציע הרבה יותר כוח מאשר 911 ברמת הכניסה של 350 כ”ס.
בנוסף לצמצום המרחב בין כל זן מבחינת התפוקה, גם הקיימן החדש עשוי גם להתגבר טוב יותר ל- 911 הבסיסי כאשר הוא נוגע גם למחיר. צפו שה- GT4 ישב בין 55,397 ליש”ט קיימן GTS כמו גם 911 Carrera 3.4, כאשר העלויות מתחילות ב -60,000 ליש”ט.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *