Uncategorized

2019 Citroen Relay Van הודיעה: גרסה חשמלית אישרה

סיטרואן השיקה גרסה חדשה של לוח הממסרים ואן, המצטרף לגרסה מעודכנת של מתאגרף פיג’ו וה- Vauxhall Vivaro החדש בקפל הרכב המסחרי של קבוצת PSA.
העדכונים לשנת 2019 כוללים אפשרות חדשה כל חשמלית, מגוון מתוקן של מנועי דיזל תואמים של יורו 6.2, זוג רמות לקצץ טריות וסוויטה של ​​טכנולוגיית בטיחות חדשה. מחירי הממסר המופעל באופן קונבנציונאלי מתחילים מ 23,980 ליש”ט, מטפסים ל -33,330 ליש”ט (שניהם לא כולל מע”מ).
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• טנדרים בפאנל הגדולים הטובים ביותר לקנות בשנת 2019
הממסר החדש מופעל על ידי דיזל בן ארבעה צילינדרים בנפח 2.2 ליטר טורבו, זמין בשלוש מדינות של מנגינה. הגרסא הפחות כוחית מייצרת מומנט של 118 כ”ס ו -300 ננומטר, יחידת האמצע מציעה מומנט של 138 כ”ס ו -340 ננומטר והטווח-טופר מספק 163 כ”ס ו -370 ננומטר מומנט. כל שלושת המנועים זמינים רק עם תיבת הילוכים ידנית עם שישה הילוכים.
סיטרואן חשפה גרסה כל חשמלית של טנדר ממסר בתערוכת הרכב המסחרי לשנת 2019, עם טווח מקסימלי של 169 מיילים. המותג הצרפתי טרם מכריז רשמית על הסקירה הטכנית המלאה של הטנדר החשמלי, אך הוא ישתף את הבסיס שלו עם ווקסהול ויברו אלקטריק הקרוב.
שתי רמות לקצץ חדשות זמינות עבור ממסר הדגם לשנת 2019; ‘עובד’ ו’נהג ‘. סיטרואן טוענת שהחבילה הראשונה מכוונת לסוחרים הנושאים בדרך כלל סחורות ואנשים לאתרי עבודה קשה לגישה. זה מוסיף מערך מתלים מורם, לוחות הגנה מתחת לגוף, צמיגי כל העונה, כפות בוץ קדמיות ואחוריות ובקרת ירידת הגבעה.
רמת הקצוות ‘הנהג’ של סיטרואן מיועדת ללקוחות שעושים מסעות ארוכים יותר בטנדרים שלהם. זה מוסיף מגוון של תכונות נוחות נוחות ונוחות לנהג הכוללות מיזוג אוויר, ניווט לוויני, מצלמת היפוך, שקע טעינה של USB, פנסים אוטומטיים, מגבי שמחה קדמית אוטומטית ומערכת אזהרת יציאה מסלולית.
ממסר הדגם הבסיס X מגיע כקונבנציונאלי עם ABS, ESP, כרית אוויר של נהג, סיוע בהתחלת היל ומצוקה פלדה מלאה. גרסאות ארגוניות בינוניות מוסיפות למפרט זה עם Park Park Assist, מושב נהג המתאים לגובה עם תמיכה המותנית ומסך אינפוטינציה בגודל חמישה אינץ ‘עם נגן שמע MP3 ותמיכה בניווט לווייני.
שדרוגי ציוד אחרים כוללים מערכת התראת תנועה אחורית (שיכולה לגלות כלי רכב עד 50 מטר משני צדי הטנדר בעת היפוך), מערכת טלמטיקה מתאימה ומערכת ניטור עיוורת שיכולה להציע סיוע עם נגררים בין שלושה לתשעה מטרים ו

כעת קרא את הסקירה שלנו על ממסר סיטרואן הישן. ספר לנו את מחשבותיך בקטע התגובות למטה …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *