טנדרים משלוחים אשמים ברמות תנועה רשומות

עליית המסירה טנדרים מוצרים למוצרים לבתים של קונים מקוונים על בסיס יומיומי גורמים לרמות שיא של מחזיקות תנועה, כך עולה מדו”ח ממשלתי.
תנועת הכביש בבריטניה הגיעה לפסגה חדשה במהלך השנה האחרונה שהכה נתוני המיתון הקודמים לפני 320 מיליון מיילים מכוסים מכוניות ב -12 החודשים האחרונים – עלייה של 1.5 אחוזים לעומת התקופה המקבילה בשנת 2015.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

• הטנדרים הטובים ביותר בגודל בינוני בבריטניה
המחלקה לתחבורה אמרה כי עלייה זו הייתה עד לגלגול בטנדרים משלוחים בכביש כאשר טנדרים מתנשאים 78.2 מיליארד מיילים, פי ארבעה מעליית תנועת הרכב ב -3.8 אחוזים.
העליות הללו ככל הנראה יתקיימו להמשך העלייה בפופולריות של אתרים כמו אמזון שמבטיחה למחרת – או אפילו באותו יום – משלוח וחבילות לשליחת כתובות בית וגם לנקודות איסוף מרכז העיר.
מסעות על ידי משאיות סחורות כבדות זינקו גם עם עלייה של 3.4 אחוזים שעשויה להסביר את הגידול העצום בתעבורת הכביש המהיר ותעבורת דרכים בהשוואה לנתיבים עירוניים ומגורים.
• הטנדרים הגדולים ביותר לרכישה בבריטניה
לעומת זאת, תנועת הרכב שיפרה רק 0.9 אחוזים במהלך השנה, כאשר קילומטראז ‘המכוניות השנתי נפל למעשה בעשור האחרון מ- 8,835 ל- 8,127 מיילים, שכן נהגים נאלצים למצוא אמצעי תחבורה אלטרנטיביים – במיוחד בשעות הנסיעות.
אדמונד קינג, נשיא ה- AA, אמר כי בעיות התנועה הוחמקו בגלל חוסר החניה. הוא הוסיף: “יותר ממחצית הגזע החדש הזה של ‘עוררי דרכים’ מפיל את טיול הרכב במקום לוותר על מקום החניה מחוץ לבתיהם.
מה אתה חושב על הצמיחה בטנדרים משלוחים בכבישים בבריטניה? ספר לנו בתגובות …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *