Uncategorized

“מופע הרכב הבריטי חוזר כמו גם עלינו להסתדר מאחוריו”

במאי השנה, דרך הטור הרגיל הזה, נדרשתי להחזרת תערוכת הרכב הבריטית. הרציונל שלי היה – עדיין הוא – שעם מכירות רכב חדשות מדוכאות עמוקות, מפיקים כמו גם סוכנויות דרישות אירוע כמו זה. הדבר נכון בדיוק לגבי עסקים שמנסים להציע את דלקים לרכב של העתיד – חשמל, מימן כמו גם מוצרים ‘אלטרנטיביים’ אחרים.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

ילדים צריכים לגלות הרבה יותר על רכיבה על אופניים, נהיגה, כלי רכב אוטונומיים, עזרה ראשונה מאוד, קריירה, נושאים אקולוגיים כמו גם נלווים. כמו גם לנהגים של בריטניה האחריות על 40 מיליון הרכבים שלה פלוס, הם אוהבים את המכוניות שלהם. לכן, למען השמים, מספקים להם את מופע הרכב הלאומי שלהם עם מחירי כניסה כלכליים.
• תערוכת הרכב הבריטית אמורה לחזור בשנת 2020
שישה חודשים אחרי הטיעון שלי ללידה מחדש של התוכנית, אני נרגש לדווח כי אה, זה חוזר. יָשָׁר.
בין התאריכים 20-23 באוגוסט בשנה הבאה הוא יבוצע בתערוכה העולמית של פרנבורו וכן בסמינר סמינר. GU14 6FD הוא המיקוד שתדרישה להכות את ה- SAT NAV שלך. עשיתי את זה כבר. כמו גם אני מציע לך בכבוד לעשות את אותו הדבר.
נכון, פארנבורו נמצא במפשייר עלים, מעט מרוחקים. עם זאת, אם תעלה על רכבת מהירה, זה רק 36 דקות מלונדון – כמו גם כן, תעבורות יפעלו בין תחנת פרנבורו כמו גם את מקום התצוגה. הרבה יותר חשוב, ה- A3, M3 כמו גם כבישים ראשוניים אחרים משרתים היטב את מרכז התצוגה של פרנבורו. חניית מכוניות בחינם לחלוטין בסוף השבוע הקיץ הארוך והמרוחע בדאגה תהיה הדובדבן שבקצפת.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *