הבוס של קיה בריטניה, חוסר בהשקעה בהשקעה בטעינה לרכב חשמלי ומתריע על ‘כתמים שחורים’

ממשלת בריטניה צריכה לתמוך בהשקעה פרטית בתשתית הטעינה במדינה אם היא כדי להימנע מ”טעינה של כתמים שחורים “ברשת, הבוס של קיה בריטניה הציעה.
המותג הקוריאני, שהיה המותג השני הגדול ביותר בבריטניה, בששת החודשים הראשונים של 2021, אחרי שרק טסלה, עומד להשיק את דגם ה- EV6 החדש שלה – הראשון מבין שבעה EVs חדשים המותאמים שיגיעו בין 2026 בשיחה עם רכב אקספרס, נשיא קיה בריטניה ומנכ”ל פול פילפוט אמר כי התמיכה בהשקעה פרטית בתשתית הטעינה היא כיום “קריטית” מכיוון ששוק הרכב בבריטניה עובר לעבר איסור על מכירות מנועי פיצוץ טהור בסוף העשור הזה.

מטענים לרכב חשמלי ביתי: כיצד לבחור תיבת קיר ולהתקין אותה

“זה צריך לקרות,” אמר פילפוט. “אנחנו רק שמונה שנים וחצי מהאיסור הזה עכשיו. כן, 90 אחוז מהטעינה עדיין מתרחשים בבית ובמקום העבודה אבל זה ישתנה. עלינו להיות בטוחים שיש מספיק התפשטות רשת, והממשלה תצטרך לערב את התעשייה הפרטית בזה.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

“הכל טוב מאוד שיש להם אשכולות של מטענים ב- M6 ו- M1, אבל מה עם אנשים שרוצים להשיג ולנהוג EV בצפון ויילס? שירותים פרטיים תמיד יחפשו להשקיע היכן האנשים נמצאים, והתשואה היא; יש צורך בתמיכה ממשלתית כדי לוודא שיש לנו מספיק מטענים, ובכבישי תא המטען ברחבי בריטניה. ”
מכוניות טהורות-חשמליות היוו הרבה יותר מ -14 אחוז מהמכירות בבריטניה של קיה במהלך ששת החודשים הראשונים של 2021. פילפוט אמר שהוא מצפה שמגמה זו תמשיך, מוגברת בהרבה יותר מ -10,000 ביטויים מעניינים ב- EV6 (שהמחיר שלה מתחיל קצת יותר מ- 40,000 ליש”ט) ומעל 1,000 הזמנות לרכב עצמו, כמעט כולו מקונים שלא ראו את המכונית.
היכן אתה חושב שתשתית טעינה של מכוניות חשמליות בבריטניה תהיה כאשר האיסור על מכוניות קרח משנת 2030 יגיע? ספר לנו בתגובות …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *