Uncategorized

כומר הצללים מבקר את DFT על נגישות לטעינה ברכב חשמלי

המחלקה להעברה דחתה את ההזמנות החוזרות ונשנות שלנו כדי לציין אם ספקי שירותי ChargePoint הציבוריים מוטלת האחריות של ימינו לסדר אנשים עם נכים על פי חוק השוויון.
Auto Revire מבצע קמפיין להאצה מהירה בהסדר תשתיות טעינה ציבוריות זמינות, וכן ביקשנו הצהרה רשמית לאחר הדגשת הבעיה של ספקי שירותי ChargePoint שלא הצליחו לדבוק בחוק. ה- DFT אמר לנו שהיא לא מוכנה להגיב במיוחד עם זאת סיפקה הצהרה גנרית המתארת ​​את שאיפותיה לטווח הארוך יותר בנושא הנגישות הנוכחית. עם זאת, כומר הצללים לתחבורה ידידותית לסביבה, קרי מקארתי, כמו גם השוויון כמו גם הפיצוי לזכויות אדם היו הרבה יותר מתקרבים.

קמפיין Ade Adepitan Backs כדי להפוך את הרכבים החשמליים לזמינים לכולם

“אנשים עם מוגבלות לעולם לא צריכים להיות מחשבה שלאחר מכן כאשר היא נוגעת לתכנון מתקנים. זה מזעזע שאחרי שנים של הצעת מימון של משלם המסים להתקנת נקודות רכב חשמליות, הממשלה עדיין לא קבעה מדיניות להבטיח שמטענים נגישים “, אמר מקארתי לרכב אקספרס.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

“חוק השוויון (2010) הוא להסיר כי קיימת אחריות לבצע התאמות הגיוניות כדי להבטיח כי בעלי מוגבלות אינם נמצאים בעמדת נחיתות. המשך חוסר המדיניות או הסיוע כדי להבטיח שזה המצב במתקני טעינה הוא כישלון הסרת אחריות זו מצד הממשלה. זה נכון במיוחד כאן מכיוון שאפשרויות לשימוש בכלי רכב לא תמיד מוצעים או מתאימים לאנשים עם מוגבלות. “

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *