תערוכת רכב של דטרויט 2013: 10 המובילים

1. מרצדס CLA
סיפור מלא >> הציני שביניכם עשוי לקרוא ל- CLA החדש רק A-Class עם מגף, אבל הוא חכם בהרבה מזה. מרצדס יצרה עוד נישה יצרנים אחרים לא ראו באים, ואנחנו לגמרי מצפים מהם לקצור את התגמולים, ומושכים שיטפון של לקוחות חדשים למותג. זה נראה נפלא גם בבשר – כל העקומות החלקות ושריר המתוח.
2. שברולט קורבט סטינגריי
סיפור מלא >> הרלוונטיות של הקורבט מוגבלת לקונים בבריטניה, אך בדטרויט גרסה חדשה של מכונית העל האמריקאית היא חדשות גדולות. ושברולט חלב את אור הזרקורים בכך שהחזיר את השם ‘סטינגריי’ המעורר משנות השישים. עם לוחות גוף מסיבי פחמן, שלדת אלומיניום ועיצוב שומט לסת, ווט החדש הזה מודרני ביסודיות. אבל יש דברים שלעולם לא משתנים – עדיין יש V8 של 444 כ”ס 6.2 ליטר מתחת למכסה המנוע.
3. קונספט רכב שטח אורבני הונדה
סיפור מלא >> קפיצה על העגלה הקטנה של רכב השטח אינה דבר חדש. למעשה, אנו מפונקים לאחרונה לבחירה עם דגמים כמו פיג’ו 2008, רנו קפטור ופורד אקוספורט. אבל השימוש של הונדה נראה מבטיח במיוחד. קונספט רכבי השטח האורבני יתבסס על הג’אז ויוצא למכירה ביפן השנה (אם כי נצטרך לחכות עד 2015 בבריטניה). להונדה היסטוריה של להישאר נאמנים לעיצוב של קונספט. הנה לקוות.
4. לקסוס הוא
סיפור מלא >> הפרס להפתעה המהנה ביותר הולך ללקסוס החדש הוא – חתיכת עיצוב סנסציונית שתעניק לגרמנים ישר עם מה שחשוב עליו. לקסוס מאיימת לבנות משהו מדהים כל כך זמן מה, עם מושגים כמו LF-LC המהממים. החדש הוא מספק את ההבטחה הזו, עם סורג הקדמי הצובט ונורות LED דמויי הלהב שלו, מה שהופך את הקצה הקדמי למיוחד לחלוטין. אנחנו לא יכולים לחכות לראות את גרסת השלוש הדלתות השוויונית שהובטחה במשך זמן מה בשנת 2014.
5. מושג פורד אטלס
סיפור מלא >> פורד מכרה 645,000 משאיות איסוף סדרת F בשנת 2012-זה משווה להרבה יותר מרכב בדקה-וזה היה הרכב הנמכר ביותר של אמריקה במשך 31 שנה. אז כשפורד חושפת את החזון שלה לגבי מה תהיה סדרת ה- F בעתיד, העולם מתיישב ומקשיב. למושג המורשת שלה, מושג האטלס אפילו על יעילות הדלק, עם מנוע EcoBoost להפסיק ואווירודינמיקה פעילה. תכונות אלה עלולות לסנן עד לאיסוף הריינג’ר בבריטניה.

6. מושג תהודה של ניסאן
לסיפור המלא >> לניסן יש אילן יוחסין קשה בשוק הקרוסאובר, עם סיפורי הצלחה כמו הקאשקאי וג’וק. אז קונספט רכב שטח חדש הוא דברים מרגשים, במיוחד כאשר הוא מתבצע כמו גם מושג התהודה. בערך בגודל של מוראנו (רכב שאנו כבר לא מקבלים בבריטניה), הרעיון רכב מציג רמזים עיצוביים לכל קרוסאובר עתידי, כולל הקאשקאי החדש, בשל 2014. שימו לב לפנסי בומרנג ולחתוך C- C- עמוד – אתה תראה הרבה יותר מהם בשנים הקרובות.
7. קונספט יונדאי HCD-14
סיפור מלא >> יונדאי נהנה מכירות שיא של שני דגמי הפרימיום שלה, Genesis ו- Equus, באמריקה. אז כדי לחגוג גניבת נתח שוק ממותגי הפרימיום המבוססים, מושג זה מראה למה הקוריאנים באמת מסוגלים. העיצוב הנועז, עם ה- Bluff Front Its (נראה די דומה למושג אסטון מרטין לגונדה, אתה לא חושב) יכול להיות גם רלוונטיות מסוימת לבריטניה. הדור הבא של ג’נסיס קופה, רכב שה- HCD-14 ישפיע, יכול להיות קשור לאולמות התצוגה הבריטיים.
8. אינפיניטי Q50
סיפור מלא >> אינפיניטי עדיין נאבק להשפיע באירופה, אך זהו הרכב שהוא מקווה שיפוך את הגאות. הדגם הראשון שהשתמש באסטרטגיית השמות ‘Q’ ו- ‘QX’ החדשים, הוא הוצג עם 323 כ”ס בנפח 3.7 ליטר V6 ו- 355BHP בנפח 3.5 ליטר V6-חשמלי היברידי בדטרויט, אך יקבל ארבע יעילות בהרבה יותר מנועי בנזין וסולר צילינדר לאירופה. באשר לעיצוב, מדובר בשיפור מובטח, אך יכול היה להיות כל כך טוב יותר.
9. אאודי RS7
סיפור מלא >> אם אתה אוהב את הצליל של הביצועים של הקורבט, אבל לא יכול לסבול את עיצוב גיבורי העל, אז ה- RS7 יכול להיות אידיאלי ברחוב שלך. באמצעות ה- 552 כ”ס 4.0 ליטר V8 כמו ה- RS6 AVANT החדש, אך עולה בסביבות 7,000 ליש”ט הרבה יותר על 84,000 ליש”ט, ה- RS7 יכול לכסות 0-62 קמ”ש תוך 3.9 שניות ולהכות 189 קמ”ש (אם אתה משלם כדי להסיר את המגבלה ). מרצדס CLS 63 הוא אחד מדגמי ה- AMG האהובים עלינו, ואנחנו לא יכולים לחכות לראות את הניצוצות עפים כששני הטיטאנים האלה הולכים בראש בראש.
10. BMW 4 קונספט סדרה
סיפור מלא >> פגשנו את הקונספט החדש של 4 הסדרות באירוע לפני המופע של דטרויט, אך זו הייתה השידור הציבורי הראשון של המכונית. מה שמשמעותי בדגם החדש הזה הוא שבשינוי שמו מהקופה 3 סדרות לקופה 4 הסדרה, BMW ניצלה את ההזדמנות להפריד אותה לסדרה 3 – וזה מצביע על עיצוב דרמטי הרבה יותר. הממדים נמתחו, עם מסלול זה45 מ”מ רחב יותר מקדימה ו -80 מ”מ מאחור, ואילו קו הגג נמוך יותר מ -16 מ”מ.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *