מהדורת סגנון Line Style Audi A1

זוהי המהדורה החדשה של Audi A1 S Line Style. הוא חוסל למגוון ה- A1 מעל דגמי ה- S Line, אך מתחת למהדורות השחורות העליונות, והעלויות מתחילות ב 18,125 ליש”ט.
אאודי מצהירה כי מהדורת הסגנון כוללת ‘סביבות 2,200 שווי של בחירות בעיצוב וטכנולוגיה, לפרמיה של 950 ליש”ט מעל מודל ה- S המקביל.’
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

המכונית זמינה עם בחירה של 85 כ”ס 1.2 TFSI, 120 כ”ס 1.4 TFSI ו- 104 כ”ס 1.6 TDI, ובמצירי גוף A1 של שלוש דלתות או חמש דלתות.
רכבי המהדורה בסגנון קו S כוללים בחירה של צבע מתכתי או אפקט פנינה משלימה בבחירה של כסף קרח, פנטום שחור, אדום מיסאנו או לבן קרחון.
לעיצובים של שלוש דלתות יש גימור שחור מבריק לצבע עמוד הגגות המנוגד, ואילו ה- Sportback כולל גג מנוגד מלא-שחור. שני הרכבים מקבלים גם כובעי מראה דלתות שחורות.
צרור סטיילינג שחור נוסף כולל גם גימור מבריק לסביבת הסורג הקדמי וגימור שחור מאט לסורג, סביבת אור ערפל ומחזיק צלחת המספרים.
הציוצים החיצוניים הסופיים כוללים פנסי קסנון עם אורות LED בשעות היום וגלגלי סגסוגת 17 אינץ ‘עם גימור דו-צבעוני. עיצוב דו-צבעי ‘חמש זרוע’ זמין גם כאפשרות ללא עלות.
בתוך המהדורה בסגנון A1 S בסגנון, פתחי אוורור האוויר מסתיימים באדום מיסאנו או לבן קרחון כאשר נבחר הצבעים החיצוניים הללו, או בשחור מבריק בשילוב עם האפשרויות החיצוניות השחורות של הכסף והפנטום.
אחרת, הפנים נשארים בדיוק כמו קו A1 S השגרה, וכולל מושבי ספורט עור חלקים, הגה ספורט, מסך תצוגה נשלף בגודל 6.5 אינץ ‘ו- Bluetooth.
המחירים למהדורת סגנון ה- S Line מתחילים ב -18,125 ליש”ט עבור הבנזין בנפח 1.2 ליטר בנפח 85 כ”ס, ועולים ל -19,985 ליש”ט עבור הדלק 1.4 ליטר 1.4 ליטר עם תיבת הילוכים טרונית של שבעה הילוכים. ה- Sportback של חמש הדלתות מתחיל ב -18,745 ליש”ט עבור 1.2, ועולה ל 20,605 ליש”ט עבור 1.4 שניות טרוניק.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *