מותגי קבוצת פולקסווגן כדי להציג 80 עיצובים חשמליים עד 2025

פולקסווגן חשפה כי היא תציע לפחות גרסה חשמלית אחת של כל עיצוב בכל המותגים כמו גם השווקים עד 2030. הקבוצה, הכוללת מותגים כמו אאודי, מושב , פורשה כמו גם סקודה, גם מבטיחים להביא לשוק 80 עיצובים חשמליים או היברידיים חדשים עד שנת 2025.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

ההכרזה, שכונה ‘מפת הדרכים E’, נערכה על ידי יו”ר קבוצת פולקסווגן, מתיאס מולר בפתיחת התקשורת של אולם שלה בתערוכת הרכב של פרנקפורט בשנת 2017. מולר אימת שיש לפחות גרסה חשמלית אחת בכל אחד מהעיצובים של 300 פלוס הוא מייצר, עם 50 מכוניות טהורות-חשמליות כמו גם 30 היברידי פלאגין שנוספו למגוון עד שנת 2025.
• הרכבים החשמליים הטובים ביותר במכירה אידיאלי עכשיו
פרטים נוספים על תוכנית מפת הדרכים נחשפו על ידי מולר בסמינר התקשורת השנתי של החברה במרץ השנה. מולר חשף שתשעה מפעלים יותאמו ליצירת מכוניות חשמליות עד 2020, כאשר גם שבעה צמחים מצטרפים לאלה עד שנת 2022. הוא גם הצהיר כי המותגים של קבוצת פולקסווגן היו מציגים עד שנת 2022, “למעשה עיצוב חשמלי אחד חדש בחודש”.
הרברט דיס של פולקסווגן, בינתיים, הצהיר בסמינר 2018, העסק יציע תיבות קיר לטעינת בית כדי לסייע לתמיכה בדגמי חשמל עתידיים. במחיר של 300 אירו (שווה ערך ל -265 ליש”ט), אלה יוצעו עד 2020 בקנייה כדי לחפוף עם הצגת ה- EV הראשונה של החברה, ה- VW I.D.
לדברי מולר, הקבוצה תזדקק להרבה יותר מ -150 שעות ג’יגה -וואט של יכולת סוללה מדי שנה עד 2025 עבור צי הרכב החשמלי שלה – המקבילה של ארבעה ‘Gigafactories’. העסק הניח בצד 50 מיליארד אירו כדי לספק את הביקוש הזה, עם שותפויות ארוכות טווח עם סין, אירופה כמו גם צפון אמריקה שהופעלו. בנוסף, העסק מכין את הדור הבא של סוללות ‘מצב מוצק’ המשעבד מעל 600 מיילים של טווח.
“יש לנו את ההודעה כמו גם שנעביר”, אמר מולר, בהתייחס לגזרת פליטות הדיזל כמו גם לאירועים שלאחר מכן. “אנו מציבים את הסצנה לפריצת דרך סופית במובילות אלקטרונית. פריצת דרך כזו לא תושג על ידי ‘חלוצים’ שהוכרזו על עצמם, היא תושג על ידי עסק שמוכר יותר מ -10 מיליון מכוניות בשנה “.

הכוונה היא להפוך את קבוצת פולקסווגן למובילה בניידות חשמלית, עם ציפיות למכור עד שלושה מיליון מכוניות חשמליות טהורות ברחבי העולם עד שנת 2025.
מה אתה מאמין על עליית הרכבים החשמליים? בואו נבין למטה …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *