“בוריס ג’ונסון יכול להיות האיש להחזיר את הקשת הפוליטית”

בדיוק קניתי שלושה כרטיסי ‘מזל טוב על העבודה החדשה’ – עבור ג’ו, בו ג’ו, ומגוש בשם גרנט. ג’ו סווינסון היא גברת שחלפת איתה פעם במה. ואז, היא הייתה שר בממשלת Tory-Lib Dem. וכמוני, היא דיברה במכון לדרישות המסחר/סמינר ייעוץ לאזרחים בנושא Motoring.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

באמת, הופתעתי והתרשמתי מההתעניינות שלה במכוניות, מכירות/שירות לרכב וזכויות של משתמשי רכב. הקושי הוא שמפלגת Lib Dem שנבחרה למנהיג של לפני שבוע -שבועיים עוינת באופן מסורתי כלפי מכוניות, נהגים ונוסעיהם.
• ייצור הרכב בבריטניה נופל ב -20% במחצית הראשונה של 2019
העצה שלי אליה? עצור את המסיבה שלך להכניס את המגף על מכוניות ומשאיות פרטיות ומשתמשים ברכב. אם אתה מאמין שמנועי הבעירה היו היום שלהם, מציעים סובסידיות פיננסיות בריאות ומדורגות לרוכשים המוכנים להשקיע במכוניות חלקיות, טהורות-חשמליות או מימן.
זה לא יהפוך את ה- Lib Dems מאנטי רכב ל- Pro Car. אבל זה יכול לזכות בהם מיליוני קולות שהם הפסידו בגלל מדיניות התיעוב שלהם. גב ‘סווינסון מבינה זאת. כי אמרתי לה.
מנהיג מפלגה חדש נוסף, בו ג’ו (בוריס ג’ונסון), יש לי גם קשרים מוגבלים. במשך שנים רבות היינו שני בעלי טור קבועים בטלגרף. כמו כן, כשהיה ראש עיריית לונדון, הצוות שלו ‘קרא לי פנימה’ לבית העירייה כדי למסור עדות על היתרונות והחסרונות של EVS.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *