Uncategorized

ניו בנטלי בנטייגה S מביא טעם ספורטיבי יותר למערך Bentayga V8

בנטלי הוסיף דגם חדש למערך רכבי השטח של בנטייגה בשם Bentayga S. זו אלטרנטיבה ספורטיבית יותר לגרסת ה- V8 הקיימת של המותרות של המותג מחוץ למותג- Roader.
מחיר של 179,900 ליש”ט, מפרט S בונה על ה- V8 Bentayga הרגיל עם שלל תכונות סטיילינג חדשות, אך גם משתנה מתחת למתכת שנועדה להפוך את בנטלי הגדול לספורט יותר לנהיגה.

190 קמ”ש בנטלי בנטייגה מהירות שטח שטח עדכון לשנת 2020

מבחוץ, Bentayga S החדש מסומן על ידי המראה החדש והגזעני שלו. פירוט שחור משמש בהרחבה, המכסה את עבודת הבהירות החיצונית. הגוון השחור החדש מיושם על הדלת התחתונה וחיפוי הפגוש, מצעי החלון, פנס הפנס ואור האור האחורי, פתחי האוורור והסורנים הקדמיים התחתונים החדשים. תוכלו למצוא אותו גם מיושם על הדיור של אגף אחורי חדש וגדול יותר.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

ההצטרפות לרשימת הפרטים החדשים היא קבוצה של גלגלים בגודל 22 אינץ ‘של חמישה דיבורים המובחנים למפרט ה- S. יש גם הגדרת פליטה אחורית מרשימה הרבה יותר. הפליטה הספורטיבית החדשה היא שינוי נוסף של מודל S, שלטענת בנטלי זורם חופשי יותר ומציג נפח הרבה יותר כמו גם נימה ספורטיבית יותר. העיצוב החדש זמין בשלושה גימורים. זה מגיע כסף שצויר כסטנדרט, אך ניתן לרכוש אותו בשחור מבריק מלא או בגימור דו-גוני תמורת תשלום נוסף.
18

בתא הנוסעים, Bentayga S זוכה לריפודים חדשים של Alcantara, ואילו שני מושבי ספורט מהווים כעת את השורה הראשונה. זה עדיין זמין בארבע, חמש או שבע מושבים תצורות, בעוד שנגיעות חדשות במקום אחר כוללות סמלי S מבולשים על המושבים והדרגות החדשות.
הכוח מוצע על ידי V8 ללא שינוי טורבו 4.0 ליטר V8 המפיק 542 כ”ס ומומנט של 770 ננומטר, מה שמאפשר 0-62 קמ”ש תוך 4.5 שניות ומהירות עליונה של 180 קמ”ש. אבל אמנם אין כוח נוסף, אך הבנטייגה S מקבלת שלדה מתוקנת עם הגדרות מובחנות למצב כונן הספורט של בנטיגה.
המכונית עדיין מצוידת כסטנדרט עם מתלי אוויר עם שלושה חדרים, אך מערך האוויר נוקשה עד 15 אחוזים מאשר בבנטהיגה הרגילה, כאשר נבחר מצב כונן הספורט. מצב ספורט מציג גם הגדרת בקרת משיכה חדשה ומנגינה חדשה לטכנולוגיית אנטי רול בקרת רכיבה דינמית.

בנטלי טוען כי הדבר מביא לפנייה חדה יותר, פחות גליל גוף ותחושת היגוי טובה יותר. המותג גם כיבר מחדש את מערכת וקטורי המומנט (אשר בלם מעט את הגלגלים הפנימיים כדי לסייע לפנות) לתפאורה הרבה יותר אגרסיבית.
בעוד שבנטהיגה שודדים במצב ספורט חדש, הוא שומר על חבילת השטח האופציונלית של בנטייגה הרגילה עם ארבעת מצבי השטח שלה (שלג ועשב רטוב, חצץ ועפר, בוץ ושביל וחול).
לחץ כאן כדי לגלות מה קרה כאשר הערכנו את בנטלי בנטייגה המעודכן נגד אסטון מרטין DBX …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *