‘האם מכוניות סלון מתות? אל תהיה דאפט. הם מאוד חיים ‘

הם מכוניות סלון חדשות וחדישות מתמות במים? אל תהיה דאפט. הם מאוד חיים – ויעשו עשרות שנים.
בזמן האחרון בדטרויט, חברות כמו פורד ו- GM רמזו שזה משחק עבור הסלון (או הסדאן). אבל זו משאלת לב מחשיבה מצד זוג מאיתנו חברות אינסוליות מבוססות יותר ויותר. המציאות היא שהם כבר לא נלהבים ממכוניות כאלה מכיוון שהם לא יכולים לעצב ולבנות אותם כמו גם יריבים שלהם.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• המכוניות המשפחתיות הטובות ביותר למכירה
גרמנית, בריטית, שוודית, יפנית, ולאחרונה, חברות דרום קוריאניות מנגנות כעת את הרצפה עם פורד ו- GM בכל מה שקשור לסלונים. האמריקאים התנפצו על מה שהיה פעם המשחק שלהם, ונאלצו לזרוק את המגבת, והותירו את האירופאים והאסיאתים לפנות את שוק מכוניות הסלון החשובות והמתגמלות די לעצמם. זה לא היה חכם, אמריקה.
לאחר שאמרתי את כל זה, זהו מגזר מתכווץ; רכבי שטח הם כיום מוצרי אולם התצוגה מספר 1 הבלתי מעורער. אולם האצ’בקים בגודל קטן-בינוני פופולריים כמעט באותה מידה, ואחריהם MPVs, משאיות איסוף, מכוניות מנהלים/יוקרה וטנדרים, כאשר מכוניות ספורט יושבות בתחתית הערימה.
בבריטניה בשנה שעברה נמכרו כמעט 800,000 סופרמיני ותת-סופרמינים-ובכל זאת רק 8,000 סלוני יוקרה. זה בעיקר בגלל שהראשונים זולים בהרבה לקנות, לרוץ ולחנות מהאחרון. אבל המודל מסוג הסלון הארכיטיפי סובל ממשבר זהות כרגע. יותר מדי קונים פשוט לא רוצים להיות קשורים למכוניות בהן טייקונים או פוליטיקאים עסקיים רוכבים בהן, שאותם נהגים נוהגים, שסוגי ההנהלה מקבלים כחלק מחבילות העבודה שלהם, או שאבא שלהם נסע כשהיו ילד.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *