Uncategorized

“ניידות משתלמת היא מה שצריך באפריקה ובאסיה”

במהלך ציוני הצ’ק -אאוטס לאסיה ואפריקה במשך שליש של מאה, תמיד ניסיתי לדרוך בקלילות – ולהחזיר לפחות כמו אני לקחתי.
לדוגמה, לפני כמה עשורים, הג’יפ הרנגלר החדש דאז שבדקתי, בתוספת הצבא התאילנדי שסייע לי ומפנה אותי, בשילוב אנוכיות כדי להפריע לשלום השבט המקומי שחי בין הרי צפון תאילנד. אבל אנחנו – זה הנהג, מפיק מבוסס דטרויט פלוס הצבא – לפחות נתקעתי ועזרו לפצות את המקומיים על ידי בניית גשר חיוני מכריע עבורם ועבור בעלי החיים שלהם.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

בנסיעותיי למונגוליה עצומה, פרוש-פרוסט, ילדי נווד ומבוגרים לא היו יכולים להיות מאושרים יותר או הרבה יותר אסירי תודה על קבלת הבגדים וההילוכים של עונת החורף שנשאתי בארץ אדמה שלי ותרמתי להם בהכנעה, בתמורה לארוחות מזדמנות ומדי פעם קופיות לילה בחורשות המדביות הקפואות שלהם.
• 4x4s ורכבי שטח הטובים ביותר
אבל הספריות שעזרתי לבנות וביקורות העומדות שהעברתי באופן אישי באמצעות ג’יפים עמוסים מופרזים אך מרגיעים מוניטין לבתי ספר, בית יתומים, בתי חולים ובתי כלא בזמביה ובבוצואנה הם ההישגים שאני הרבה מאוד שמחים עליהם.
עם זאת, אפילו פעילויות אלה חיוורות בהשוואה לאלה של הפילנתרופ סר טורקיל נורמן וגורו לעיצוב רכב, פרופסור גורדון מוריי. לנורמן היה החזון והמצפון לעשות משהו בקשר למה שהוא מתאר כ”אובססיה של התעשייה לספק כ -20 אחוז מאוכלוסיית העולם עם מכוניות מורכבות ” – תוך השארת הנותרים של 80 אחוזים כמעט לחלוטין של גלגלים ממונעים.
ניידות נוחה, קל לבנייה, שטחית לכלל “אנשים” נשאים עומס בהצטיינות היא מה שנדרש. ובשיתוף פעולה עם מעצב הרכב הידוע ביותר בעולם והרבה מכובד (מוריי), משקל כה קל, פחות הוא יותר, סוס עבודה דו-גלגלים הוא כיום מציאות.
השור מיועד בעיקר לאזורים כפריים במדינות מתפתחות. הועבר באופן מלא או בצורת Flatpack בסגנון איקאה, ניתן לבנות אותו באתר – בתוך הבית, בחוץ, מוסך, יער, שדה או מדבר. מה יש לא לאהוב?
• שור GVT – משאית החבילה השטוחה
מייד נראה כי ה- MPV האמיתי הזה הוא סכין צבא שוויצרי יעיל מאוד, מסוגל ורב -תכליתי של מכונית שאני יכול לראות שנבנה ומשמש בחוות בריטיות, אדמות יערות ואפילו אתרי פסטיבל.

אבל משתמשים באפריקה ובאסיה מגיעים ראשונים. זה חלק ממה שהם רואים כתוכנית ההומניטרית שלהם. וזה מבריק מדמם.
מה אתה חושב על שור ה- GVT? הודע לנו בתגובות למטה …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *