Uncategorized

מהדורת המורשת החדשה של פורשה 911 Targa 4S מהדורת המורשת הוצגה

מהדורה חדשה ומוגבלת של פורשה 911 Targa 4S מהדורת מורשת, הכוללת מגוון של תכונות פנים כמו גם בסגנון חיצוני שהושפעו ממכוניות הספורט והמשאיות של פורשה של שנות ה -50, כמו גם. שנות ה -60, שנות ה -70 כמו גם שנות ה -80.
העיצוב במהדורה המיוחדת מוצע כעת בבריטניה, במחיר של 136,643 ליש”ט, כאשר המסירות הראשונות מאוד צפויות להופיע בסתיו. הייצור יוגבל ל 992 דוגמאות בלבד ברחבי העולם, כדי להתאים לקיצור העיצוב הפנימי של הדור הנוכחי 911.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

חלק מהשינויים הוויזואליים לעיצוב המהדורה המיוחדת כוללים סמל חדש “מורשת פורשה” על סורג תא המזוודות, גלגלי סגסוגת מנעול מרכזית חדשה כמו גם כביש לבן ייחודי, עם זוג גרפיקה בצורת חנית לכנפיים הקדמיות – שפורשה מצביע עליה דומה למכוניות המירוץ והמשאיות המוקדמות של החברה – בתוספת מדבקות דלתות כמו גם מספרי מירוץ. מהדורת המורשת של טרגה מנצלת באופן דומה את אותו סגנון תג פורשה בדיוק בו נעשה שימוש ב -1963 911.
18

הפנים של המהדורה המוגבלת הזו 911 טרגה בעלת עיצוב נוסטלגי דומה, ספורט דו-גוני בז ‘כמו גם ריפוד עור אדום (או אופציונלי, שחור), מושבי קורדרוי כמו גם לקצץ דלתות, בנוסף לגידול אנלוגי קלאסי למראה- דלפק כמו גם שעון עצר המותקן על לוח המחוונים. יש גם לוח ייחודי במקף הצד של המטייל שמספר כל דוגמא.
בדומה ל- 911 Targa 4s הנפוצים, מהדורת המורשת מופעלת על ידי שטוח-שישה של 3.0 ליטר טורבו, המקים 444 כ”ס כמו גם 530 ננומטר מומנט-ומספקים את המכוניות והמשאית המהדורה המיוחדת של 3.6 שניות של 3.6 שניות. במהירות הגבוהה ביותר של 189 קמ”ש. הכוח נשלח לכל ארבעת הגלגלים באמצעות תיבת הילוכים מצמד כפול של שמונה הילוכים.
פורשה סטייל הפיק גם שעון מהדורה מוגבלת כדי להשלים את מהדורת המורשת של טרגה. כמו המכונית, היא מוגבלת ל 992 יחידות בלבד-כמו גם היא חולקת את אותו הסגנון בדיוק כמו המודדים האנלוגיים של המכונית, עם פנים שעון שחור, זרחן דגשים ידידותיים לסביבה כמו גם ידיים מעוצבות כדי להיראות כמו המכונית של המכונית של המכונית מַחַט.
מה אתה עושה מהמהדורה המוגבלת של פורשה 911 Targa 4S מהדורת המורשת? בואו נבין בקטע התגובות …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *