יונדאי סנטה פה קבריולט חד-פעמית משתמשת בשטח שטח פתוח עבור 7

יונדאי אוסטרליה חשפה סנטה פה עם שבעה מושבים. רכב השטח נבנה במקור לקמפיין פרסום ותמיד נועד להימעך לאחר סיום הצילומים – אך לא לפני שכמה עיתונאים אוסטרלים ב- Caradvice לקחו אותו לנסיעה.
הסנטה פה העליונה הפתוחה מגיעה עם כל אותם פעמונים ושריקות של המכונית הסטנדרטית, למעט הגג. יש לו עדיין תריסי חלונות, מערכת אינפוטינציה בגודל שמונה אינץ ‘(כולל גם Apple CarPlay וגם Android Auto) ותצוגת ראש. כלול גם הגה מחומם ומושבים מחוממים ומקוררים – שתזדקק להם, מכיוון שלמרות שתויגו כקבריולט, אין דרך להעלות את הגגות כדי להבטיח אותך מהיסודות.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

• סקירה להמרה של ריינג ‘רובר Evoque
בהגה של היצירה הגדולה ביותר להמרה של יונדאי עד כה, תוכלו למנוע יחד-עם עד שישה נוסעים-המופעלים על ידי דיזל 2.2 ליטר-צילינדרים מתחת למכסה המנוע. היא מייצרת מומנט של 197 כ”ס ו -440 ננומטר המועברים דרך תיבת ההילוכים של שמונה הילוכים של יונדאי.
מכיוון שהסנטה פה קבריולט הוא חד פעמי מוחלט, לא יהיה אזכור של תמחור ולא תאריך שחרור. גורמים מעוניינים יצטרכו להתפשר על ידי קבלת מטחנת סנטה פה סטנדרטית ומטחנת זווית. עם זאת, כאשר ריינג ‘רובר Evoque נפתח עדיין (יחסית) חזקה ופולקסווגן מפתחת קרוסאובר להמרה משלה, ישנן אפשרויות נוספות לקונים המייצגים למקום של שטח שטח פתוח. ובל נשכח שניסאן עשה את אותו הדבר ממש עם מוראנו.
האם תקבל רכב שטח להמרה? הודע לנו בתגובות למטה …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *